Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg sliter slik med å finne noe som frister meg, det er stort sett bare slikt som gravide ikke skal spise jeg har lyst på. Nå trenger jeg noen tips slik at jeg kanskje kan få i meg litt annet enn ost
Nikki 75 Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har spist mye krydderskinke med ruccolasalat og remulade...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Skinkeposteien man får kjøpt i løsvekt på ICA Maxi med tomat på toppen. Nam, nam!
Bumblebeee Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Hehe, tenkte å foreslå gräddost med diverse grønt på, det er det eneste jeg spiser om dagen. Men så ser jeg at du trenger noe annet enn ost... Da har jeg dessverre ingen tips, eneste jeg spiser er ost og syltetøy. Og har såååå lyst på salami...:/
saa09 Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg spiser mye hamburgerygg med salat, tomat og agurk, eller med sprøstekt løk og majones!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Egg og tomat eller kalkunfilet med agurk og tomat spiser jeg mye på skiva. Andre forslag i stedetfor den vanlige brødskiva med pålegg. Toast (hvis du har toastjern) med ost, skinke, purre, hvitløkspulver og piffi - nam! Brushetta Havregrøt Yoghurt/biola og kornblanding
gulterkult Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 dette MÅ dere prøve, blitt helt hekta! ovnsbakt, grov leverpostei skiver med avocado pepper helt nydelig!!! dette er også godt: fiskekake med tomatskiver og pepper
SusyQ Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Aioli, skinke og artisjokkhjerter. Avokado med sitron, salt og pepper. Dijonsennep, skinke og tomat.
påtjukken Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 leverpostei med agurk... makrell i tomat nugatti ost med agurk og paprika... pleier å lage meg noe salat greier på kveldstid... lite pålegg eg har lyst på...
husmus &2 Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 reker opp og ned og i mente. Med og uten avocado. I creme fraiche eller majones med masse rødløk og tomat på.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Her var det faktisk noen ålreite tips ja Begynner å bli passe lei av å spise bare ost nå ja
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 Har fått dilla på baconost av alle ting (sånn på tube), før var det den gule leverposteien fra stabburet. Egg er også godt på skiva, og syltetøy. Ellers er jeg enig med deg at pålegg er noe ordentlig herk for tida, og jeg SAVNER salami, eneste jeg virkelig har lyst på...
M*A*S*H* Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Denne tråden blir man jammen sulten av å lese;-) Jeg sliter med det samme, syns det er vanskelig med pålegg nå. Favorittpålrggene er enten ikke anbefalt eller må spises liksom med en gang pakka er åpna, og da gidder jeg ikke kjøpe det for sønn og mann spiser lite sånt kjøttpålegg. Spiser en del stabburets vanlige guttepostei med tomater og sylteagurk el slangeagurk på, pluss friskt pepper og dessverre litt ekstra salt... Rista brød gnudd med ett redd hvitløk, oppkutta små modne tomater blanda med ekstra virgin olivenolje, salt litt balsamicoeddik og et litt gressløk el persille. (bruschetta heter det visst) er veldig godt, evt en skive jarlsbergost eller to under tomatene:-) Nyåpnet fiskepudding i skiver med reker og majones eller sånn tube rekeost. Namm. Avocadoer som flere foreslår namme!!! Med sitron pepper og salt!!! Og reker majones gjerne også. Eggerøre eller kokt egg, med kaviar el majones eller noe smørbart oppå. Tunfisk er godt å blande med krydder og noe smørbart, rømme eller majones el lign. Pesto, gjerne med tomater og ost også. Både rød og grønn er god. Peanøttsmør!!!! Og cashewnøttsmør!!! Sånn fryst syltetøy som smaker sommer !!!! gjerne med litt rømme, lett creme fraiche el matyoghurt på. Åhhhhh. Jeg gleder meg til å spise masse syltynne skiver med sånn italiensk skinke som smelter i munnen... Åhhhh.
Sololight Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Kalde fiskekaker med masse purre (pluss gjerne litt agurk) er nam på skiva :-)
stearin Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 Kremost, den med mandarinsmak:) Og på det kan man enda ha purreløk, som forsåvidt er veldig godt til det meste synes jeg, og da særlig nesten alle typer ost. (Har selv fått heelt dilla på kremost) Men du vil jo ha i det annet enn ost, så da var kanskje ikke kremost det beste tipset, hehe.. Men godt er det ihvertfall!
stearin Skrevet 1. mars 2010 #16 Skrevet 1. mars 2010 Eller hva med frukt på brødskiva? Eple, banan eller pære synes jeg er godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå