Gå til innhold

Hvor lenge etter barnet ditt krabbet kunne det gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tok det 2 mnd med førstemann. Spent på andremann siden han allerede krabber nå som han er 7,5 mnd. Førstemann var 9 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun krabbet da hun var 7 mnd, gikk da hun var 8 mnd, men slapp seg ikke før hun var 13 mnd. Hun gikk altså rundt bord eller holdt i handa i 5 mnd ;-) Hun er fremdeles veldig påpasselig med hva hun gjør og er ikke den som slår seg veldig mye hehe.

Skrevet

Ganske lenge ser det ut til. Begynte å krabbe når han var 8-8,5 mnd, nå nærmer han seg 14 mnd, men har ikke sluppet seg og begynt å gå enda. Tar noen få skritt, men er rask å sette seg ned

Skrevet

Min eldste datter krabbet da hun var 6 mnd, gikk også rundt bordet og reiste seg opp etter alt da hun var 6 mnd. Hun gikk uten støtte da hun var 9 mnd.

Lillemann derimot er 9,5 mnd og krabber ikke skikkelig enda en gang, han åler seg rundt i super fart. Kan ikke heise seg opp etter møbler og viser ikke tegn på at han har tenkt å krabbe skikkelig på alle fire.

Stor forskjell på disse barna.

Skrevet

her var det åling bortetter golvet lenge, fra 6-8/9 mnder, da reiste hu seg opp langs sofa og bord. slapp seg ved ca 12 mnder, og går/springer støtt nå, 13 mnder :) så her har hu egentlig aldri krabba "skikkelig"...

Skrevet

Trollet krabbet 7 mndr gammel, gikk langs møbler 7,5 mndr gammel, men slapp ikke taket ordentlig før han var 11 mndr (prøvde seg litt fra 10 mndr, men ga fort opp). Var egentlig veldig fornøyd med at det tok såpass lang tid.

Skrevet

Mulig han hopper over krabbing helt, det har en i barselgruppen min gjort. En dag ålet han seg rundt, og plutselig gikk han langs møbler.

Mens min gikk rett til krabbing, gadd ikke åle seg først.

Og det er en jente i gruppen som nærmest gikk fra ingenting til gåing. 9 mndr gammel krabbet hun ikke og heller ikke ålet seg, og plutselig stod hun opp på egen hånd.

Store forskjeller på disse små, veldig spenende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...