Gå til innhold

Monster/smile bukse, eller crankypants om du vil.. =)


Lykke2009

Anbefalte innlegg

Har dere sett disse søte buksene??

http://images.google.no/images?um=1&hl=no&lr=&rlz=1G1GGLQ_NONO352&tbs=isch%3A1&sa=1&q=monsterbukse&aq=f&oq=&start=0

 

http://images.google.no/images?um=1&hl=no&lr=&rlz=1G1GGLQ_NONO352&tbs=isch%3A1&sa=1&q=crankypants&aq=f&oq=&start=0

 

Var en venninne som hadde lagt ut bilde av en hun hadde laget på facebook, googlet de og fant mange søte varianter og farger.. Har ikke sett de før men, jeg skal legge inn bestilling hos svigermor så snuppa får til senhøsten!!

 

Bare litt morro fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjøpte av ei på dib i høst... strl 2 år da, så den ligger pent i skuffen å venter :-)

 

Synes de er kule... andre synes de er stygge.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig kule!!

 

en slik bukse hadde passet min vesle røver perfekt :)

 

er det noen som har en oppskrift ? ( slik at jeg kan gi det til min netthendte mor.)

 

fikk faktisk lyst til å prøve å lære meg å strikke igjen, men husker så alt for godt hvordan det gikk sist.

kjøpte oppskrifter, pinner og garn, men ble rastløs etter bare noen runder med pinnene, og fikk bare lyst til å kaste de i veggen:)

bortkastet tid og penger.....men kanskje jeg er blitt voksen nå, og klar for håndarbeid????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å google så dukker det oppskrifter opp.. =)

Jeg kjenner mine begrensninger, men lykke til om du prøver deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he:)

kanskje jeg bare skal godta at håndarbeidsgenet hoppet over meg, og spare meg for nok en strikkenedtur!

 

tror jeg skal prøve å sette mamma på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå er jeg også med. Takk! Har hørt noen snakke om monsterbukser før, men ikke vist hva det var. Skal spørre om mamma kan strikke. Selv kan jeg strikke sjerf og lapp. hehe så overlater dette til mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...