Gå til innhold

Blødning


pusseluskan

Anbefalte innlegg

Hadde en liten blødning på torsdags morgen.Lå hjemme hele torsdag og fredag.Legen har henvist meg til ultralyd.Er litt nervøs.Har hatt en SA tidligere,det var helt annerledes enn denne gangen.Håper og tror at alt er bra.Symptomene på graviditet er i allefall veldig fremtredende. Men greit med ultralyd for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alt er bra med den lille spiren der inne! Så bra at du får ultralyd slik at du er helt sikker. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei pusseluskan,

 

alltid skremmende å ha blødninger. Jeg har hatt småblødninger nå i over en uke.. skal på ul i ettermiddag for å se om alt ser greit ut eller ikke. Og jeg er forferdelig nervøs.. har opplevd ma tidligere (oktober) og vil så veldig veldig gjerne at det skal gå bra denne gangen :)

 

Lykke til og håper du får gode nyheter (håper vi begge får gode nyheter). Foreløpig får vi prøve å tenke at det er ganske vanlig med litt blødninger i svangerskapet.. og at det ikke er ensbetydende med sa eller ma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig vanlig med småblødninger, og det er stort sett ufarlig. Ønsker dere lykke til! Det blir godt å få bekreftet at alt er som det skal være.

 

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler virkelig med deg nå. Blødninger gjør at en blir veldig urolig og nervøs. JEg hadde også en liten blødning på torsdag, var og sjekket på UL og da stod alt bra til. Hadde i forrige svangerskap også en kraftig blødning i uke 9, men da var også alt ok med den lille spiren. Så blødning trenger ikke bety at noe er galt. Ønsker deg lykke til på UL og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at du blir tatt på alvor. Hadde selv en bløding på lørdag, g var veldig bekymret, men ble ikke tatt på alvor. Har fått beskjed om å leve som vanlig og ikke tenke mer på det.

Lykke til videre med den lille spiren. Håper alt blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...