Gå til innhold

Brød igjen ....


Uro4

Anbefalte innlegg

Dere som gir brød som et eget måltid.... Hvor mye spiser de??

Hvor mye skal liksom til for at de blir mette av brød uten skorpe?

 

Har begynt å gi brød som et eget måltid nå og hun spiser max en halv skive uten skorpe... Bruker ca 30 minutter.... :-)

 

Da blir hun utolmodig og begynner å sutre...Så jeg veit ikke om det er fordi hun er mett eller om hun er lei av å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir ikke brød som eget måltid enda rett og slett fordi han bare får i seg 1/4 skive :)

 

Så her får han først litt skive med leverpostei og så frukt etterpå. Og så får han en flaske med MME litt seinere rett før han skal sove litt.. (den siste flasken har vi begynt med nå i det siste for å få han til å legge på seg litt mer).

 

satser på at skive gradvis blir mer populært, men stresser ikke med det foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir henne frukt til slutt, men spiser ikke så mye av det...så det kan jo hende hun er mett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har hatt grøt tre ganger om dagen, og hun legger på seg ganske mye...Derfor tenkte jeg å bytte ut det ene grøtmåltidet med brød....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får han det som et måltid, lunsj:)

Da spiser han 2/3 av skiva uten skorpe. Og litt avokado eller noe annet frukt greier.. Så vann med en skje mme, bare for å ha litt kos etter på:)

Han elsker melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror får brød til lunsj og spiser en hel skive uten skorpene - går vel ned på 10-15min. En time etterpå får han en halv skrapet banan før han skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille tryll får brød til frokost foreløpig. Ikke noen stor slager nei. Men det går ned 1/4 skive uten skorpe hvis jeg tar på litt fruktmos. Tar jo en halv evighet. Etterpå får hun 1/2-1 skrapet banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...