Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg skulle hatt mensen på fredag, og tok en test på lørdag, men den var negativ. Er det mulig jeg tok testen for tidlig, eller er det bare mensen som tuller med meg? Har prøvd siden Juli 09 uten hell.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det kan være begge deler.... Dersom mensen pleier å være regelmessig er det godt mulig at du har testet litt for tidlig, men dersom den er litt ustabil så kan den fremdeles komme. Krysser fingrene for at den uteblir i 9 mnd jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 kan være både og.. det sies at det beste er å vente med testing til 3 dager etter ikm..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Får kjøpe meg en test i kveld og sjekke på nytt da Tusen takk for svar jenter
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 og kan også hende du kan ta en test på onsdag også.. er noe som heter for "sen graviditet".. hadde ikke hørt om det før jeg, men ei venninne fikk beskjed av sin gyn. at hun hadde det.. med andre ord: hun testet negativt, men "tante rød" uteble.. det viste seg at eggetvar befruktet, men lå fortsatt i eggleder.. de trodde det da var en graviditet utenfor livmora, men viste ikke hvorfor den slo ut negativt.. hun fikk ny innkallelse til kontroll en uke senere (med videre prosess av fjerning).. 3 dager etter kjøpte hun en g-test, hun viste ikke hvorfor, det bare var sånn det skulle være følte hun.. den slo ut positiv.. hun tok da sorgen til seg og trodde dette bekreftet svangerskap utenfor livmora.. men, på kontrollen en uke senere fikk de lettere sjokk, egget hadde festet seg høyt ope i livmora! gyn'en hadde ikke hørt på maken sa han.. ikke vet jeg hva dette kom av, aldri hørt om før heller...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 takk for svar, trur jeg venter til onsdag for å sjekke meg på nytt. Kjenner meg hard helt nederst i magen, men ikke noe mer, vet ikke om det har noe og si heller. Får bare håpe tr ikke komme snikande igjen ihvertfall. HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Håper selvfølgelig inderlig at du har tatt testen for tidlig! Men det er jo også mulig at syklusen bare er litt treig denne måneden, det skjer dessverre ofte når man prøver lenge og hardt å bli gravid. Jeg foreslår at du kjøper deg en haug med billigtester på nettet. Du får 20 tester der for prisen av 1 på apoteket, da kan du teste hver dag om du vil!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 ja da går jeg og svir av litt penger på billigtester, fekk jo sjokk når jeg kjøpte graviditets test på lørdag, måtte ut med 150kr. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå