Lykkelig med Maiken Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Ser at på nøstebarn har de str 80, 90 og 96.. Hadde lyst å ha soveskinn både i vognen og sprinkelsengen, men litt usikker om eg burde kjøpe to eller det holder med en str. Kan jo kanskje bruke en str i begge.. Noen som har erfaring??
Mamma med to trollunger Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har ingen erfaring fra før. Men da jeg kjøpte soveskinn på barnashus, ble jeg anbefalt å kjøpe bare et skinn. De rådet meg til å sove på skinnet i noen uker før babyen kommer sånn at lukten min blir overført til skinnet. Da sover visst babyen mye bedre. Enkelt å bare legge det over i vognen når du skal ut. Ang størrelse vet jeg ikke, men det må jo være stort nok til sengen hvertfall.
Pirkeanonym Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har også kjøpt på Barnas Hus, både denne og sist gang, der har de bare to str, og jeg kjøpte de små. Jeg anbefaler å ha 2 skinn, 1 som ligger i vogna og et som ligger i senga. Det kan bli ganske slitsomt å hver eneste dag flytte på skinnet, opptil flere ganger til dagen.
Lillegull2008&2010 Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Kjøpte den minste størrelsen på nøstebarn sist gang. Skulle bruke det i vugge og vogn var planen, og vi bruker det i vogna enda og har ikke hatt behov for noe større skinn. Han er nå to år, passer helt fint. Har kjøpt et nytt skinn til lillebror, det minste da også. og har heller ikke hatt behov for flere skinn, men vi har ikke vært avhengig av skinnet heller da. Bare deilig å vite at han ligger mykt og godt den første tiden iallefall også varmer det jo når han ligger i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå