tøysesara Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Bare lurer på om det er flere som vurdrer å ligge litt laft denne måneden. for å slippe å kanskje risekere å føde i jula el om det var det samme for dere ? Selv har jeg ei datter som er født første jule dag. Og tenket mye på det,hvor kjedelig det er for hu. Og alltid være den som er født sent på året. selv er jeg født i nov og synes det var kjipt. Men på en annen side er det kanskje bare jeg som synes det ? hehe dette kom litt rart ut. Ps. Ønsker de av dere som har blitt gravide lykketil videre Dere er igjennom en reise for live med mye spennede forand dere.
Follo74 Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg tenkte slikt før jeg begyntne å prøve å bli gravid. Nå er ikke slikt så viktig lenger, vil ikke la en eneste sjanse gå til spille:) Men nå har jeg ingen fra før da og er nok kanskje litt ivrigere etter å komme i gang..
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 var derfor vi skulle vente med prøvingen til mai månde.. men, når ønsket er så stort.. så innså vi fort at det ikke var så viktig for oss! om den kommende ungen skulle ende opp med bursdag i november/desember, og synes det er dumt å ha bursdagen så sent på året, så får vi muntre opp med "vi kan kanskje forstå det vennen, men ønsket om deg var for stort til å vente" :-)
mrs. hs Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Dette har jeg tenkt også.... men, så er var det for eksample ei jeg kjenner som skulle få barn i begynnelsen av januar, men fikk barnet i slutten av november... så det er ingen garanti at man kommer til med å få barn i jula.... Jeg har funnet ut at om jeg blir gravid næste gang som jeg har el så blir termin rundt 06.12.10, kanskje + to uker = før jul Så vet man jo aldrig, kanskje barnet kommer før det.... )
Millies Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg sluttet på pilla i januar 09, men begynte ikke å prøve aktivt før mai 09 nettopp fordi vi ville prøve på et vårbarn, ikke et barn som er født sent på året. Men nå har det jo straks gått et år, så jeg tror ikke vi legger prøvingen på is nå likevel. Var nok inne på tanken, men har slått det fra oss. Tenk om det er den måneden det skal klaffe! da klaffer det uansett:) Lykke til! Skjønner dere som velger å vente.
Storebror til to :) Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Hei :-) Har også vært inne på den tanken at det må være så dumt å ha bursdag i desember, men egentlig tror jeg de aller fleste av oss tenker på det fra 15 år til 20 år. Det er liksom da det "betyr" noe. hvem får lappen først på moped, så bil så komme inn på utesteder. Nå når vi er voksne er det heller "best" å fylle 40 sist :-) hehe Nå har vi prøvd i 1 år og dette er første mnd med pergotime og eggløsningstester. Nå håper jeg bare det klaffer denne mnd og driter i når på året babyen vår blir født. (det jeg tenker mest på er at det blir litt dumt å gå halv lubben i sommer) Er hun gravis eller bare litt bløt? men, men, ikke sikkert det skjer uansett, men gir ikke opp håpet :-) Lykke til, til alle oss slitere her inne. hehe
Nikamo Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Må innrømme at tanken har slått meg - jeg er en som liker å planlegge ting Men så blir ting sjelden som man har planlagt da; har en venninne som skulle vært født i februar, men som i stedet ble født i desember... Så man vet jo aldri hva som skjer uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå