Gå til innhold

1 mars....


freia *overtid*

Anbefalte innlegg

Er det mange av oss som fortsatt venter eller???

Jeg venter 3mann og hadde termin om lørdagen, men det ser ut som han ikke vil ut helt ennå.

Har ikke noen antydninger til at fødselen nærmer seg heller, trøsten er at det hadde jeg heller ikke dagen før de to andre fødslene mine :-))

Ha en fin mandag, og lykke til med ventinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, jeg venter også.. Er 11 dager på overtid.

Jeg skal også ha nr 3, og trodde aldri jeg skulle gå så langt over denne gangen.

Skal på kontroll på onsdag. Hadde håpet å komme i gang spontant, men det ser ut til at det må settes i gang.

 

Ha en fin mandag du også. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager overtid her... Kjenner jeg bekymrer meg for at småen har lite plass, ikke trives osv... Hvordan har det vært for dere som er 11 og 13 dager over?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også beymret over om babyen har nok plass og trives i magen. Jeg fikk mast meg til kontroll på sykehuset i går, 10 dager over. De tok flere undersøkelser og konkluderte med at alt var bra. Og ingenting på gang.....

De kom også med festlige kommentarer som at han har det vel så bra inni der at han ikke vil ut eller at det er for kaldt ute nå så han passer på å bli i varmen.....

 

I etterkant betyr det nok lite om man har gått på overtid, men det er utrolig kjedelig.

 

Hold ut jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin fredag, og har vel hele tiden mistenkt meg selv for å høre mer hjemme i marsklubben... Storesøster ble nemlig tatt med keisersnitt 13 dager etter termin, så regnet vel ikke med at det skulle skje så mye i februar. Har også hatt det ganske hektisk i januar/februar og synes det har vært deilig med disse permisjonsukene for meg selv :-). Men nå er jo mars her og kuldegradene er på retur, så nå er det fritt fram! Noen dager eller uker ekstra synes jeg likevel fortsatt er ubetydelig i forhold til den fantastiske gevinsten som venter! Og som de sier, det er fortsatt ingen som har blitt der...

Storesøster lå dessuten i seteleie, så jeg kjente mye mindre (og det bidro nok også til at fødselen ikke kom igang), så med all denne sparkinga er jeg ikke bekymret. Deilig. Men nysgjerrig skal jeg innrømme at jeg har blitt!

Lykke til med innspurten og fødselen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dager over. venter nr 3. Har været på sykehuset og fått satt inn ballongkateter. Umoden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også... 9 dager over termin idag. Moden og veldig myk, 2 cm åpning... Time for igangsetting i morgen om det ikke skjer noe før det:))) Fornuftige disse barna våre som venter til første vårmåneden, de hoppet elegant over vinteren!!!!!;D

 

Lykke til alle februar-damer!!!!!! Hver dag er mer enn lang nok nå, men jeg prøver å trøste meg med at snart er det over, vi har gullene våre her og alle plager er glemt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble mars vårmåned lurer jeg på?? Noen som vet? Har alltid trodd jeg var et vinterbarn, er født 4.mars....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på kontroll med UL og modningssjekk 2 ganger, dag 13 og dag 9. Mengde fostervann og sjekk av blodstrøm mellom morkake og baby har vært fin begge ganger på UL, og ellers er det bra med spark fra den lille. Så jeg har ikke bekymret meg noe. (til tross for at jeg alltid har uttalt at jeg skal nekte å gå mer en 10 dager over om det skjer med meg noen gang :) ). Men tror også UL terminen min har vært noe feil, den ble satt til 4 dager før menstermin. Tror menstermin er riktigere, og dvs at jeg "bare" er 9 dager over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...