nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hvor høyt oppe er det normalt at livmor står i uke 12-13? Jeg venter nr 4 nå og har en stund lurt på hvorfor jeg ikke finner livmorkanten over skambeinet. Har en del småkynnere og har da kjent magen blir hard fra ca halvveis under navelen og ned. Mannen min tok bilde av magen mens jeg lå på rygg under en sånn kynner og magen var like stor som på bilder av magen min fra noen å 20 uker med forrigemann. Er det normalt at livmor vokser så mye så tidlig selv om det er nr 4? Ble litt overraska her... Glad for alle svar...
rødt&blått Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Hehe, kanskje det er nr. 4 OG 5 som ligger inni der!?! Ellers er det veldig individuelt med disse målene.. og har kanskje noe med hvordan barnet har lagt seg til også.. Jeg går m nr. 2 og trodde jeg hadde tvillinger i magen siden livmoren stod så høyt. Legen ville heller ikke avkrefte det og overalt jeg har lest, så har min livmor vært mye høyere enn det som skal være normalen.. -Men magen er normal og da jeg vippet 20 uker har livmoren vokst i litt roligere tempo! (kun 1 i magen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå