Gå til innhold

Litt trist idag :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt trist om hjertet idag, for min mann reiste på foretningsreise igår ettermiddag! Var mer trist igår ;) Er ikke at jeg sitter å griner og sånt, men har sovet veldig dårlig i natt og har en savneklump i magen hele tiden! Grunnen til at jeg savner har så mye, er at det er første gang han reiser til utlandet og skal være vekke fra meg og min sønn ett par dager :) Han reiste som sagt igår ettermiddag og kommer hjem onsdag kveld! Men for å si det sånn! Siden vi le sammen for 5 år siden, så har ikke vi vært så lenge vekke fra hverandre :o Dere sier sikkert at det er en bra ting, og selvfølgelig er det det :) Men jeg er bare ikke vandt med det! Verre er det når Fabian sitter å griner på fanget mitt for han savner pappaen sin sånn! Hehe.. sippete, men sånn er det :) Han koser seg hvertfall gløgg ihjel :D så mens meg og Fabian har reist til min mor, og skal være her til da, så skal vi nok klare oss :)

Måtte bare lette litt på sinnet <3

*savner de pus*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoff!! Ikke noe gøy å savne, men herrejemini så godt det blir når han kommer hjem igjen:)

Jeg syns også det er fryktlig når samboer reiser vekk, selv om det bare er for et døgn...liker ikke å ligge alene, komme hjem til tom leilighet (foruten hunden som JEG må gå tur med;)) og spise middag alene.

I sommer reiser han tre uker til Bali, mens jeg går gravid i 7.-8. måned...ser for meg at det kan bli emosjonelt. Skal passe på å ha planer for hver dag han er borte:)

Lykke til Minimo med spire! Det viktigste er jo at han kommer tilbake til deg:)

Skrevet

å herremin :S Tror jeg hadde dauet hvis min månn skulle reist vekk så lenge :o

Ja, gleder meg masse til å overfalle han på flyplassen <3

tusen takk :D

Skrevet

Jeg fikk hjem mannen min igår etter 3 dgr. Herreguuud så godt det var. Er heller ikke glad for å være hjemme alene selv om jeg hadde 3 tenåringsbarn her.

Skrevet

hehe :) Er vel det at vi savner den intime kosen :D Kyssingen og klemmingen og at han absolutt må skvise seg inntil deg om morgenen og holde på magen! åååh! Miss it :'( Syns han skal komme hjem no!

Skrevet

Ja, må si det var godt å vokne opp på morgnen med han på siden av meg!!! Men tiden går fort, bare vent å se!!!

Skrevet

Håper det! savner han så masse! hehe

Skrevet

Min jobber i nordsjøen og er vekke 2 uker om gangen, det er skikkelig kjipt og spesielt nå når jeg går gravid.. nå har han vært vekke 4 dager og det føles som en evighet.. jeg sov veldig dårlig i natt, våknet 100 ganger osv.. Nå er det 10 dager til han kommer hjem :D og når han kommer hjem så har jeg sommefugler i magen og vi er skikkelig "nyforelsket" igjen, hihi :).. Men vi syns absolutt at en uke om gangen er mer enn nok..

Skrevet

Min mann arbeider på supply, og er borte 1 mnd i slengen... Han er hjemme 1 mnd og, men da flyr tida.. Jeg er jo på jobb også, så vi har uansett bare helgene. Ikke kult. Nå er jo jeg "vant" med at han er borte lenge. Men jeg husker godt første gangen vi skulle være borte fra hverandre, (han har hatt forskjellige jobber) Han skulle være borte en uke, husker jeg - og det var gråt og tenners gnissel - skikkelig fælt! Men alt blir utrolig nok en vane. Får se om han skal prøve finne en annen jobb der han ikke er så mye borte nå som vi skal ha barn.

Selv om det er kjempetrist og savnesavne og slikt nå som han er borte, så er det FANTASTISK når han kommer hjem. Vi har godt av å savne hverandre, og jeg og mannen min er som nyforelskede når han kommer hjem. Vi har vært sammen i 10 år :)

Så gled deg til han kommer hjem, da får du igjen for de vonde følelsene du har nå ;)

Skrevet

Oi, en mnd var lenge Bitthen.. her er det såvidt det går med de 2 ukene, ikke en dag lenger, hehe.. Men det er som du sier, at alt blir urolig nok en vane og når de kommer hjem så er det verdt all savningen og ventingen :)

Skrevet

Uff! Tror jeg hadde dødd hvis det hadde vært så lenge! Men jeg har ikke sertifikat og vi bor på ødelandet! Er derfor jeg er hos mamma så lenge han er vekke! Vært på shopping idag:-D helt konge;) da forsvant savnet;) Hehe..

Skrevet

Hehehe, det var jo ikke mange dagene ;) Så det går fort! Jeg var nylig vekke i 14 dager fra mann og barn, etter en uke holdt jeg på å fly i veggen av savn. Tror horomonene gjorde sitt der i tillegg!

Skrevet

Hehe.. Det tror jeg på:) men tror også både meg og min sønn har litt hjemlengsel og:) og selvfølgelig de hormonene! Kjente idag at jeg fikk ondt i magen av savn.. Guri, har reiste igår, og jeg er så grinete no;) litt flaut, men kan ikke noe for det.. Hehe..

Skrevet

Huff, jeg var borte i nesten 4 mnd før jul fra mannen på grunn av skole. Det var skikkelig fælt det! Masse grining, og vondt i magen. Men da jeg kom tilbake var forholdet sterkere enn noen gang. Og skal aldri mer reise bort så lenge! Han kom på besøk til meg i to uker på midten, ellers hadde det aldri gått. Og sånn ble spiren til ;)

Skrevet

Føler med deg.. Husker selv første gang meg og min var borte fra hverandre. Satt der med en nyfødt og 2 andre barn. Men vi har selv valgt denne jobben så sånn er det:)

8 uker denne gangen. Hjem i slutten av april. Vrææll... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...