Gå til innhold

snart ferdig...kroppen lurer meg...tror jeg...:-).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så var måneden min kommet, og termin nærmer seg med stormskritt. Kjenner mange tegn på at fødsel nærmer seg, men begynner å bli utålmodig...vil ha "litt" mer vondter og bli ferdig med dette...

Har voldsomt nedpress...innimellom, og masse menssmerter samt kynnere...blir liksom bare ikke noe mer...

I går prøvde jeg å spise kanel og sex, i tillegg hadde vi fullmåne så jeg håpet jo det skulle bli litt mer vondt i natt, men nei ikke mer vondt bare en urolig kropp så jeg har da vært oppe siden kl 0300 i natt, nå er jeg trett så da er det vel bare å hoppe i sengen en liten tur igjen...deilig med permisjon iallefall når nettene ikke er helt bra.

Må egentlig le litt av meg selv, tror egentlig ikke på kjærringråd, tror babyen kommer når den er klar og ferdig med det....men når kroppen sender meg disse signalene blir jeg jo sååå utålmodig...:-).

Hvordan er det med dere da?? Skjer det noe som helst eller er det flere som går slik som jeg og bare får signaler uten at det blir noe mer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har det akuratt som deg,1uke til termin i dag og jeg er så utolmodig og lei...blir utolmodige av falske tegn ja..... uansett lykke til og hold ut,det er uansett ikke så lenge igjenn for oss. Sender masse fødestøv til oss begge;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...