Gå til innhold

Tupperware

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å se katalogen på nettet? Går det ann å handle på nettet,eller blir det mye i porto da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Du kan se hele katalogen på nett ja..Tror det lønner seg at du kontakter ei som driver med tupperware ,som bor i nærhten av deg.Bor hu 1-2 timer unna kan du bare ringe for det .,,Jeg ringte til ei som bodde over 2 timer unna meg,men hu kom hu.,,Så bare ta en tlf å hør da veit du.Kanskje du kan bli konsulent?? Her er ihvertfall adressen.

http://www.tupperware.no

Lykke til

Skrevet
;) Det var da så lite... Veldig bra produkter.Jeg vil ha party til meg neste mnd,for dem har kjempe bra produkter ..;)
Skrevet

Noen som vet hva som er vertinnegave i mars?

Skrevet

Har hørt at de har en oppvaskklut som kan puttes i opppvaskmaskinen,stemmer dette? Høres jo veldig praktisk ut,men så det ikke i katalogen.

Skrevet

dytter,dette hadde jo vært genialt

Skrevet

Det kommer an på hvor mye som blir solgt på partyet ditt det da

jeg mener å huske det er noen små oppbevaringsbokser for 1. sats, husker ikke nr 2, også er det en liten sveive-osteriver for 3, husker ikke 4. og den femte er en sånn spesiell stekepanne for å få tynne pannekaker.

Skrevet

Er jo helt håpløst med bare katalog og ingen priser.

Slike nettider irriterer vettet av meg.

Skrevet

Hei. Jeg jobber som konsulent i Oslo og Akershusområde, og levere selv varer i disse områdene. E d et annet sted i landet så kan vi sende varene via kontoret vårt, d koster ik mye.

Vertinnegaven for marsmnd e enten en elegance bolle (kjempe fin) eller mini brødform med litne slikkepotte. Selger du for en viss sum så kan du få med andre ting også denne mnd.

Hvis du har spørsmål så e d bare å ta kontakt md mg via pm.

PS! Har min egen hjemmeside, med info om produktene.

Skrevet

Har også katalog der med priser og info om produktene =)

Skrevet

Ok. Hva er linken?

Har dere foresten sånn oppvaskfille som kan i oppvaskmaskinen?

Skrevet

www.123hjemmeside.no/Tupperware

Jg har ik sett noe til den oppvaskfillen, men d kan jg spørre dem på hovedkontoret.

I katalogen har vi den ik, men fra uke 11 kommer d en ny katalog, kanskje den kommer da...

Skrevet

Tusen takk for svar. Du kan jo se,hvis du har bry til det må du gjerne høre med hovedkontoret.

Skrevet

Hvor finner man priser???

Skrevet

Prisene finner du i katalogen jg har på hjemmesiden min.

Skrevet

Skal innom dit på tors, da skal jg høre med dem

Skrevet

Hei. Snakket md de på kontoret idag, de oppvaskefillene ble solgt på aktivititetsdager rett før jul. Men de selger dem ik mer, d var bare kampanje den perioden. Beklager for d...

Skrevet

Ok,tusen takk,men det kan kanskje komme for salg en annen gang da?

Skrevet

d vet jg faktisk ik. Mn send mg en pm, så sier jg ifra om og når de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...