Lille My*Overtid* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 noen som vet hvorfor det ikke er bra om det blir litt lite vann igjen? Selvfølgelig kan de ikke ligge tørre der inne men det skal jo tross alt litt til. Skal på ny UL om en uke..
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Vet bare at det ikke er bra. Jeg var på ul med første jenta pga for lite liv. Kjente liv bare 1 eller 2 ganger om dagen. De fant da ut at det ikke var noe fostervann igjen. Jeg ble satt igang 3 timer etter ul.
Lille My*Overtid* Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 det var pga lite liv jeg også dro på sykehus. Mengden fostervann er visstnok innenfor normalen, men kunne kanskje forklare at det var mindre aktivitet. Vi får se om en uke igjen da. Men jeg lekker jo ikke så hvor forsvinner det egentlig?
venter mars-jente Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Kan en se på magemålet (husker ikke hva det heter i farten) om en har lite fostervann også? Eller er det kun på lite bevegelser?
Lille My*Overtid* Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 Man kan ikke nødvendigvis se det utenfra nei. Jeg har ikke liten mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå