Gå til innhold

Mandag 1.Mars, mange dager igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

58lange dager igjen! men er godt å endelig kunne si at vi venter i neste måned;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

77 dager igjen, og nå føler jeg at det nærmer seg selv om det går senere og senere!! (";)

Skrevet

51 dager igjen:-) det går nedover:-).

Skrevet

14 dager igjen her... venter i spenning

Skrevet

Termin i dag og ingen tegn til at lillegutt vil ut..... Skulle gjerne hilst på ham i dag, ja! ...og ingen igangsettingsråd funker, så vi er visst ikke klare enda.

Skrevet

17 dager igjen.

Men føder gjerne før termin ;-)

Skrevet

44 dager. Ble så glad da jeg så noen som skrev at de skal ha i neste mnd...får d til å høres så mye kortere til..:) :)

Skrevet

56 dager igjen hos oss:)

Skrevet

*49*

Og bare 9 dager til jeg er høygravid;D

Og endelig er mars her, gratulerer!

Skrevet

47 dager til termin, men 39 dager til planlagt keisersnitt så jeg ser bort fra termin. Synes tiden raser avgårde og jeg har så mye jeg skulle gjort før mini kommer.

Skrevet

52

Skrevet

-3, er lei nå...ingen tegn på noe som helst. Nå er det ingen Ol å fordrive tiden med heller. Har begynt på serier i stede, så hele sons of anarchy i går, i dag tror jeg det blir mad men. Huset er rent og alt er klart til tasse, så noe må man gjøre for å få tiden til å gå.

Pappan har vært hjemme i en uke, men nå begynner han på nattevaktskiftet sitt, så 4 netter alene hjemme...heldigvis er han bare 10 min unna på sykehuset, men synes ikke det er kjempe kjekt å være alene om natta nå. Håper det skjer noe i kveld, har lyst til å bli ferdig med fødselen, merker at jo lengere tida går jo mer får man tenkt på alt som kan gå galt. Ikke gjordt dette før i svangerskapet, så irriternde at jeg skal begynne med dette nå...men har skjønt at det er vanlig å ha det sånn....godt å få lufta hue litt!! Takk

Skrevet

41 dager igjen og høygravid i morgen!

Endelig mars og muligheten til å si at gullet kommer i neste mnd. Herlig!

Skrevet

menstermin i daaaag:D hehe

6dager til ul termin:P nærmer seg så syykt nå!!

Skrevet

Fødeklar i dag: 21 dager igjen til termin!!

Skrevet

I dag er det mandag 1. mars. Du går nå i 39. svangerskapsuke og har 16 dager (2 uker) til termin onsdag 17. mars 2010

Skrevet

37 dager til termin:) men håper på litt før det:)))

Skrevet

8 dager til termin... håper hun kommer før... vondt, vondt, vondt!!!

Skrevet

-13 dager i dag... Overtidskontroll på sykehuset i morgen, håper de får fart i sakene!!

Skrevet

61 dager igjen til termin =) akkurat 2 mnd :)

Skrevet

38 dager til termin.

Betyr at ting faktisk kan skje allerede denne måneden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...