Gå til innhold

Drammen


gun1

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som skal føde på Drammen sykehus i mai? Jeg har termin 17. mai... Bor i Røyken, og det hadde vært hyggelig om det er noen i området som har termin i samme mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg bor i Sande så nærmeste syke hus er Drammen, med en halv times kjøring. Mitt ønske er å føde i vann så hvis ikke vannfødselsplanene til Drammen sykehus er opp å går rundt terminen min så kjører vi til Tønsberg. men skulle det skje noe å vi må raskt på syke huset så blir det Drammen. jeg har termin 22 mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i Sande så nærmeste syke hus er Drammen, med en halv times kjøring. Mitt ønske er å føde i vann så hvis ikke vannfødselsplanene til Drammen sykehus er opp å går rundt terminen min så kjører vi til Tønsberg. men skulle det skje noe å vi må raskt på syke huset så blir det Drammen. jeg har termin 22 mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gun 1,

 

Det gjør vi nok da ja:) Fødte en gutt i mars 2006 og havnet i en kjempe flott barselsgruppe, vi har fortsatt masse kontakt.

Ser fra profilen din at vi er nesten like "gamle" :) jeg et år eldre enn deg - 74.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og har en kjempekoselig barselgruppe - gleder meg til å bli kjent med flere. Er innflytter, så vi har ikke alt for mange kjente her enda. Da snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...