Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt noen sterke stikkende smerter helt nederst i magen, kjennes ut som om de er i toppen av skjeden eller i bunnen av livmorhalsen kanskje (?) (vanskelig å forklare dette her..) Det varer noen minutter og er ganske ubehagelig..

Noen som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt en del av det (mye mer enn jeg kan huske fra tidligere svangerskap) - synes jeg husker det var verst rundt uke 18-20. Vet ikke hva det var, men regnet med at det var livmoren som vokste.

Skrevet

Livmora som veks, eller "bånda" rundt, ligamenta, som tøyer seg. Ikkje farleg, men vondt.

Skrevet

Jeg fortsetter på denne tråden jeg...

I går prøvde jeg meg på shopping noen timers tid, og da fikk jeg noen skikkelige smerter igjen på samme sted som beskrevet over.

I natt våknet jeg av at det gjorde så vondt, og nå sitter jeg her med vondter og er ganske bekymret....

Noen som vet om det kan være kynnere? er 14+2 i dag...

Dessuten er jeg i utlandet, så har ikke mulighet til å dra til legevakta heller liksom... :/

Skrevet

har hatt det samme .- å det er nok livmora som vokser... det går litt i rykk å napp.. enkelte dager er det verre - synes jeg kjenner det mer når jeg er sliten.... vi er omtrent like langt på vei - er 15 + 1.......

når man ikke vet så kan man bli bekymret... tror ikke det kan være kynnere...

Skrevet

Jeg har ofte følelsen av å stikkes med stor nål eller kniv opp skjeden. Jeg spurte jordmor, siden mange her inne skriver at det er modning, og hun sa at når barnets hode ligger ned og det rører på deg og kommer borti visse nerver så hender det at man får den følelsen. Det er altså bare barnet som kommer borti feil sted. Fikk nesten panikk selv siden det var så plutselig og så veldig vondt, men visstnok helt normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...