enpå3ogenpå1 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 lurer på hvordan de er.... eller om jeg heller skal satse på å kjøpe fra elkjøp e.l. Skal ha kjøkken fra Ikea...
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 vet om folk som har, veldig fornøyde... :-)))
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Har ikke hjemme, men vi har på hytta, liker den ikke så veldig godt. Litt kjip, men vasker jo rent. Litt mindre plass i den også enn den vi har hjemme.
It's all about me Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Er ikke fornøyd og kommer ikke til å kjøpe fra IKEA igjen. Den vasker dårlig, ofte jeg må kjøre den en runde til. Synes også løsningen de har i opplegget i skuffene er dårlig. Er generelt veldig fornøyd med IKEA, men dette er et stort untak.
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2010 da er saken grei. Kjenner også et par som har derfra og de er heller ikke fornøyd. Greit å se at det er flere som mener det samme.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Vår ble ødelagt etter et par års bruk, og var generelt dårlig fornøyd med vaskeresultat osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå