Willy Wonka Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 2-åringen min hadde steptokokker i desember, på nytt igjen i slutten av januar. Nå ligger han og hoster i sengen sin. Skal til lege i morgen. Han gikk på pencilin de forrige gangene, ble bra. Flere som har opplevd "hyppige" steptokokk-infeksjoner?
Ranveig R Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Ja, eg har hatt det sjølv. Som barn var det eit par år der eg gjekk på penicillinkur etter penicillinkur og det blei vurdert om dei skulle ta mandlene. Av ein eller annan grunn gjekk det plutseleg vekk, og eg såg ikkje snurten av ein streptokokk før eg var 26. Då fekk eg derimot 2 infeksjonar i løpet av eit par mnd (og deretter influensa med påfølgande bronkitt). Morsom haust. Legen min sa at om det fortsette måtte vi igjen vurdere å fjerne mandlene. Heldigvis har det ikkje blitt nødvendig, og sjølv om eg forholdsvis ofte har sår hals har eg ikkje hatt streptokokkar på over eitt år no. Eg går ut ifrå at legen til guten din vil sjå det an litt meir, og ev. vurdere å ta mandlene (men her vil dei ofte vente til barnet er over 15 kg og/eller 4 år), så sant det er forsvarleg.
Willy Wonka Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Takk for svar. Vi var til spesialist i fjor høst og da sa han at han hadde "store" mandler. Sikkert en kandidat til å ta mandlene, men da var han ikke engang fylt 2 år. Han er ikke 15 kg ennå heller. Stakkars liten...det er mest om natten han hoster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå