Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Selve dama er jo helt snål! Hun hermer etter meg som bare det på bloggen sin. Om jeg skriver om noe på min blog, så skriver hun så å si det samme senere på sin blog.. Det er hver gang, slår ikke feil! Om jeg skal gjøre håret mitt lysere, så skal hun også gjøre det noen dager senere! (Bare et eks.)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Ta det med et smil. Hun ser sikkert opp til deg og ønsker å være som deg
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 he he jeg hadde en slik nabo en gang. Men det tok virkelig av når jeg hadde kjøpt meg cafegardiner og stenger til å ha på kjøkkenet. Jeg vasket, skrudde opp fester og hengte opp gardiner. Ble kjempe fornøyd. Hu ser at jeg har nye gardiner og stikker innom. 2 dager senere kommer hu tuslene langs veien med kid-poser, og gardinstenger som stikker opp fra posene. Så ringer hu, jeg måtte komme å hjelpe henne å skru opp festene. Gjorde det og gikk hjem. Så ringer hu meg etter en stund å ber meg komme. Hu syntes gardinene hennes så annerledes ut enn mine. og ja de gjorde det for hu hadde hengt dem opp feil. Å gud så kjeft jeg fikk, som ikke hadde fortalt henne hvordan hu skulle henge opp gardinene. Men hu spørte jo aldri og jeg var jo ikke der når hu hengte dem opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå