Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg tenker på sex veldig ofte, har ofte veldig lyst på sex. Har ett bra sexliv med min samboer så alt er bra men jeg er i midten av 30 årene og skal vel ikke tenke så mye på det da ? Er jeg normal/unormal (føler meg som en fjortiss) eller er det andre som føler det samme som meg?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hva har "halv sju" med resten av innlegget å gjøre???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Tenker mest på 43 jeg, fordi jeg liker rosa bananer så godt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Det var jo like logisk som at epler er appelsiner...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 ikke så rart du tenker på halv sju,siden du tross alt er en fjorTISS:P
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Er nok ikke "fjortiss", men halv sju er ett vanlig ord å bruke der jeg kommer fra når man omtaler sex, spesielt med sarte sjeler eller barn tilstede HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Jeg tenker og ofte på sex gjerne flere ganger til dagen. Er vel gjerne fordi jeg er singel og ikke har hatt sex på aldri den tid
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Før jeg åpnet innlegget prøvde jeg å huske når jeg sist tenkte på Halv sju. Det vil si, ungdomsprogrammet som gikk på nrk for en mannsalder siden. Og det er jammen ikke ofte jeg tenker på det programmet. Når det gjelder din omtale av sex, skulle man tro at du var sent i 80-årene, og ikke thirty - something. Også er det bare en s i fjortis. That being said; tenker vel på sex 1-5 ganger om dagen.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Jeg tenkte også på ungdomsprogrammet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 beklager å måtte si det, men man må være ytterst forsiktig med å bruke et dialektord eller et ord/utrykk som ikke samsvarer med bokmål eller nynorsk her,for da blir man desverre halshugget (bare se på andre innlegg i kveld). Men for å svare deg på det du lurer på: Det er litt opp og ned hvor ofte jeg tenker på sex..noen ganger 5 ganger om dagen, andre ganger 0-1 gang:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Beklager virkelig alle damer her på DIB at jeg brukte uttrykket "halv sju" har nå forstått at man må skrive ordrett slik at alle individer her inne kan forstå hva en mener. HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 At du brukte det uttrykket i overskriften- vel, det gjør forsåvidt ingenting, men jeg har aldri hørt det om sex før, og tenkte automatisk på programmet. Du kan selvfølgelig bruke ordet, men det er mange som ikke vil forstå det. Å skrive ordrett (å kunne skrive ord riktig), er viktig, det blir slitsomt å lese innlegg som er fullt av skrivfeil. Om man velger å bruke "lokale" uttrykk, må man nesten regne med å få spørsmål om hva det betyr. Prim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå