Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg eier domenet mindildo.no / mindildo.com. Hva hadde du forventet av denne siden? Tips mottas med takk :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Hvor mange ganger skal du legge ut dette innlegget? Har du ikke fått nok svar på de andre innleggene du har skrevet om dette?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 HI vil vel ha svar fra andre da en de som har svart ? tydligvis så sitter noen av dere og leser alle innlegg på alle forum her... Lykke te HI med siden din
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Hun har lagt de ut så mange ganger at man kan nesten ikke ha unngått å få dem med seg. (og all reklame er dessverre ikke god reklame. jeg kommer neppe til å handle fra en nettbutikk som driver med spam)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Så det er ikke lov å spørre samme spørsmål flere ganger...? Jeg visste ikke at det var en uskreven regel som sa det men takk for at dere opplyste meg om det :-) Tenkte kanskje at det var andre mennesker her inne i dag enn tidligere når jeg har spurt. Visst det er de samme menneskene som sitter her dag ut og dag inn så skjønner jeg jo at det er totalt meningsløst å spørre om noe to ganger... Men visst det mot alle odds er noen som ikke har sett spørsmålet før som har lyst å svare så blir jeg glad...:-)
tomo Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Lykke til HI med siden din. Ikke hør på drittkjerringene her inne
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Tjaa.. Hadde vel forventet noe som f.eks en side der folk skriver anmeldelse av forskjellige dildoer og gir terningkast osv
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Erotikk , tester av dildoer og annet leketøy. Undersøkelser om sex vaner osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå