Gå til innhold

Fasong på mage og kjønn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må finne på noe mens jeg venter... vet man sier at fasongen på magen kan si noe om kjønn, men artig å høre om noen av dere synes dette stemmer. Med mine to jenter var ikke magen så stor, men fløt rundt hoftene. Venter visst jente denne gangen også, men har en helt annen mage. Den er stor og steinhard, og jeg synes ikke den vises bakfra selv om jeg ikke akkurat er liten da. krmnt.... Navlen er helt flat nå, innovernavlen de to tidligere gangene. Linea negra på alle tre. ingen kvalme i noen av sv skapene..

Noen som har typisk gutte-/jentemage som har fått dette bekreftet på UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at en har bred mage med jenter og tut/spiss mage med gutter. Det har stemt på meg. Hadde/har sjokoladedilla med jentene, hadde totalt avsmak på sjokolade med gutten.

Ingen Linea negra i noen av avangerskapene. gutten var ca 3 kg og hadde ikke strekt navle, jenta var ca 4,5 kg og hadde heeelt strekt navle, denne jenta er estimert til knapt 3 kg og har fortsatt innover-navle.

Skrevet

Er 39 uker i dag..

Skrevet

Stemte på meg at jeg har spiss mage på begge guttene mine :o))

Skrevet

Litt artig å høre om andres magefasong. når jeg ser meg selv i speilet, har jeg faktisk midje selv om magen er stor...

Skrevet

Jeg har veldig spiss mage og jeg venter gutt. Det stemmer på meg :)

Skrevet

Jeg venter jente, å får stadig vekk høre det av folk å fe også! Er ikke så stor, men er estimert til at hun blir 3500. Første plassen jeg følte jeg var "gravid",var på ryggen!! :P så her sees det bakfra...

Skrevet

venter jente, men kan nesten ikke se at jeg er gravid bakfra, har en slags midje ennå, hehe..... men magen er stooor og struttende foran!

Skrevet

Venter jente og har skikkelig klassisk jentemage. Er gravid langt bakpå ryggen og ser veldig uformelig ut bakfra. Bestemor kastet et blikk på meg i uke 14, proklamerte jente og sannelig har hun ikke rett. Siden den gang har den blitt rundere og spissere forfra, og enda mer da hun snudde seg med hodet ned for 3 uker siden.

Har linea negra fra navlen og ned, litt kvalm; men ikke så ille og navlen min har enda ikke flatet seg ut i uke 32, selv om den jo er mye grunnere enn til vanlig.

Skrevet

Magen med guttene: Veldig bred mage. Ganske bred bak over rumpa.

Denne gang med jente : Spiss tut mage, sees ikke bakfra at jeg er gravid. Har midje ennå. Men fikk mage gruelig fort denne gang. ( kansje fordi det er nr 3 ?)

Skrevet

Har jentemage og venter jente. Hadde også jentemage sist, ventet også da jente!

Skrevet

Jeg venter gutt denne gangen og magen er mer nett og rund, mens jentene var brede og store. Så tykkere ut med jentene og ansiktet var også mye rundere med jentene. Men jeg er også mye tynnere i meg selv i utgangspunktet denne gangen, så jeg vet ikke om det er kanskje det som er årsaken til en annerledes mage denne gangen. Jeg får i alle fall høre av flere at jeg ser veldig fin ut og at det er bare magen som vokser (selv om jeg vet med meg selv at både rumpe og lår er større også :) .

Skrevet

Venter gutt men har ikke typisk guttemage, tror jeg. Den er ikke spiss, men rund og fin. Ser derimot ikke at jeg er gravid bakfra. Er 39 uker.

Skrevet

Har rund mage, ganske flat på framsida, ser bakfra at jeg er gravid. Fikk jente sist og har helt lik mage nå med nr 2, men ifølge ul er dette en gutt.

Skrevet

Det er ikke store forskjell på mine to svangerskap, men nå med jente i magen er den litt lavere og har mer på siden :) struttet nok litt mer med gutten.. Så har vel typisk jente mage nå :)

Var ikke kvalm sist, men nå var jeg det i 4 uker.. Men det kan jo være tilfeldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...