Gå til innhold

Blir helt ifra meg av alt dette 2012 greiene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg var liten har jeg vert livredd alt sånt! Fikk store psykiske problemer av å høre om at kometer kunne utslette jorda. Hadde det i årevis etter jeg såg noe om det på tv...

Og nå er det dette 2012 greiene. Får helt angst! Tenker på det hele tida, og ødelegger meg helt!!! Er det andre som er som meg? Vet ikke om jeg tror på det altså, men er livredd!!! :( Går det an å få hjelp...? Tåler ikke høre mer om det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg inn frivillig på anstalt

Skrevet

Tusen takk for seriøst svar....

Skrevet

Slå deg sammen med snøhulemannen og dann et snøhulekollektiv:-D

Skrevet

Feiler dere egentlig??? Spør om det er mulig å få hjelp til å takle denne frykten og så driver dere bare å kødder??? Gi faen å svar hvis dere ikke har noe å komme med!!!

Skrevet

Haha!

Tvilsomt at snøhulemannen ønsker å campe sammen med gærninger

Skrevet

Høres ut som om du har katastrofeangst, og det finnes det hjelp for. Mange som har det, men det arter seg litt forskjellig. Noen har det i perioder, andre hele livet.

Noen har denne type angst i forhold til å fly, andre i forhold til lyn og torden.Du har en angst for at verden skal gå under på et eller annet vis, virker det som. Denne type angst er det en masse sekter som har dratt tilhengere på.

Snakk med legen din om dette, du er garantert ikke den første som forteller om denne type angst!

Skrevet

Drit i den anonyme over, du ser det er samme person som har skrevet flere innlegg.

Skrevet

Det er det ikke. Jeg skrev ett, ikke tre.

Skrevet

Tusen takk!!!

Ja har lurt på å snakke med legen, men har hele tiden vert redd for at han skal bare le av meg og si at det er helt vanlig å være redd for at verden går under (hvem er ikke det liksom...).

Jeg har hatt det i perioder gjennom hele livet mitt egentlig. Takler ikke se på program på tv som handler om det, eller lese om det eller snakke om det. Blir helt fra meg :(

Takk for svar, må prøve å mote meg opp til å snakke med legen før det tar knekken på meg.

Skrevet

Hva er du redd for?

21.12.12?

Du vet at verden i dag har såpass med atomvåpen at vi alle kan bli blåst bort i løpet av timer? Men du er redd for en dato pga at mayakalenderen ikke går lenger?

Jeg tenker slik at det måtte være en grense for hvor langt noen gadd skrive kalenderen. Kalenderen på nokia'n min går bare til 2020, det er ikke dermed sagt at en eller annen har hatt et syn som tilsier at verden ikke overlever lenger...

Skrevet

Dette tror jeg ikke er det værste å få orden på, nemlig. For eksempel vil du jo se litt ut i 2013 at det gikk fint... ;)

Dette med 2012 er jo bare det at Maya'ne sin tidsregning ikke gikk lengre, og hvorfor skulle den det, de hadde jo laget den så langt de kunne, og ett eller annet sted måtte de jo stoppe. Mange andre tidlige samfunn har laget tidsregninger som stoppet for leeeenge siden, og det har jo gått ganske bra.

Opp med hodet, dette får du hjelp til!

Skrevet

er du også en av de som ikke vet hvordan man ser om samme person har skrevet flere innlegg?

Skrevet

Ja, sjekk ut denne linken. Hilsen 22.18 og 22.30

Skrevet

22:31 : Haha! Tror ikke du heller vet det. For jeg skrev ett av dem og er ikke hun over her :D

Skrevet

Takk for linkene. Hjalp litt :)

Ja gleder meg til 2013, men da kommer det nok flere ting som skremmer vannet av meg...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...