blebla Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 er det vanskeligere å få plass i barnehage når man søker halv plass. Altså ikke 24 timer imotsetning til 47 timer. Er det noen som har erfaringer med det. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre Jeg trenger egentlig ikke mer en halv stilling, men hvis de nedprioriteres vil jeg jo heller ha fulltid.
blebla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2010 Oi det lurte seg inn et ikke i andre setning som ikke skal være der. putt sann.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Kan være vanskeligere å få plass ja.. er litt avhengig da at det er flere som faktisk vil ha deltidsplass og, for barnehagene vil jo helst ha fyllt opp alle plassene! Man står litt friere om man har fullplass og da egentlig.. og føler du etterhvert at du ikke vil ha ungen så mye i bhg så kan man jo da ta å redusere plassen!
blebla Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 kan man det? Redusere plassen etter hvert?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Kan ikke det overalt
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Jepp, men mange vil jo ha større plass etterhvert og da når de blir eldre, for da er det ikke like kult å være hjemme med mamma nei! men ja det er mulig... men da må du huske at det kan være litt vanskeligere igjen å øke plassen om dere trenger det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå