Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg får det rett og slett ikke til å bli pent. Jeg har rett farge og kostene som hører til. Kjøpte et slikt kit-sett. Jeg får det likevel ikke til...Enten ser det ut som det ligger et tykt lag med pudder utenpå ansiktet eller så dekker det ikke i det hele tatt. Jeg fatter det ikke, "alle" andre klarer jo å legge det pent! Så kjære Id-damer: Hjelp en stakkars amatør!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg slet med det samme og det viste seg at huden min var for tørr/fet i enkelte områder. Hvis huden ikke er bra blir ikke puddere liggende noe pent. Gå til hudpleie, finn produkter som passer huden din og gi huden 14 dager før du sminker den. Resultatet blir utrolig bra!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg sliter også med det samme! Jeg har ofte tørr hud, og da kan jeg ikke bruke id, for det vises så utrolig godt!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Godt å høre at jeg ikke er den eneste i verden som ikke klarer det da... Ja, kanskje jeg må ta en tur til hudpleier, bare stygt redd for at det blir dyrt med mange nye produkter osv...Har ikke all verdens med penger til overs for tiden:-(
miaglederseg:) Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Jeg jobber med id sminke, så skal prøve å hjelpe deg Som sagt må du ha nok fuktighet til huden din. Invister i en god hudkrem. Virker som du har fått riktig farge og god kost. Bra Gjør slik : "dunk" litt foundation i lokket. Hvor mye finner du fort ut. " Svirr " kosten i lokket til du ser at all pudderet har trukket inn i kosten. Det skal da ikke ligge noe særlig pudder igjen i lokket nå. Dunk/rist av evt overflødig pudder i lokket. Ta kosten mot ansiktet og begynn å jobbe med kosten. Start i pannen og jobb deg i sirkelbevegelser nedover mot halsen. Gjør det samme på andre siden. Vent så noen min, slik at mineralene i sminken får smelte på huden. Ønsker du et mer dekkende utseende, gjentar du prosessen Blir det skjollete, har du mest sansynlig brukt for mye på kosten. Pass på å ikke presse kosten for hardt mot ansiktet. Da får du ofre alt for mye sminke på ett sted. Vask kosten i mild sjampo ca en gang i mnd. Den blir fort full av bakterier Id sminke er kjempebra. Den er laget av bare rene mineraler som gjør at huden "puster". Inneholder også sink som er forebyggende mot kviser Håper dette hjalp deg litt Får man det til skikkelig til, vil man få et utrolig bra resultat. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå