Gå til innhold

Vi fekk ei turboprinsesse


leo77

Anbefalte innlegg

Marsbaby vart til februarbaby. Jenta hadde det fryktelig travelt. Hadde vi hatt eit ekstra raudt lys på veg til Ullevål, hadde ho blitt født i bilen. Heldigvis var mannen min rolig, kjørte på det han turte. Og ved inngangen stod 2 jordmødre og ein legestudent klar med båre, og jordmor greidde å halda babyen så lenge på hovudet at vi kom oss inn på fødestua før ho vat ute.

men no er hoher, heilt utruleg fantastisk. kom heim frå sjukehuset i dag. Så no skal vi bare nyta barseltida. (au au melkespreng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) Så utrolig fint at dere rakk inn da! He he! Kos dere masse :) Gleder meg til det er vår tur. Har termin 27.mars, så er noen lange dager igjen. Kom hu nær termin eller ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:o) Vi fikk samme dag vi, gutten min kom kl.06.04 den 25.02. Min også hadde det travelt når han først kom, men ikke så fort som din. Min fødsel tok 3 timer og 45 minutter fra vannavgang til han kom ut:o)

Vi dro hjem dagen etter vi da. Ville hjem til familien!

Dere får kose dere masse i tiden fremover! Det gjør vi:o)

 

Stooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende historie :-) Satt faktisk og leste om styrtfødsler for samboer rett før jeg leste dette.

 

Gratulerer så mye med prinsessa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...