Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har nå gått på 3 enkle pergo kurer, uten noe spire på besøk... Nå mener gyn at jeg kan doble, så neste mens skal jeg ta dobbel.. Hvor mange kurer er det vanlig å få før man må gjøre andre grep? Har også nå, som jeg aldri har opplevd før, brun utflod. Hvorfor i all verden skjer det.. Håper ikke pergo har satt syklus helt ut av spill.. TR kommer jo som en klokke hver 28.dag. Har prøvd i snart 3 år, men bare pergo siden sep 09. Håper noen kan kommer med noe oppmuntrende, før jeg gir helt opp. Blir så sliten av å bli skuffet hver måned. Kan ikke JEG snart bli gravid..??!!?!
Emelina Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Har du el av deg selv? Jeg hadde ikke det, og da vi ble gravid med snuppa, fikk jeg 2 enkle kurer (ble gravid men mistet tidlig på første kur, og andre kur fikk jeg ikke el) og deretter 2 doble kurer. Ble gravid på andre doble kur Vi hadde også prøvd nærmere 3 år da jeg fikk pergo. Ønsker deg lykke til med dobbel pergo, og håper den gjør underverker for dere!
Storebror til to :) Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg skal begynne for første gang på kur i morgen. Men skal jeg ta begge tab samtidig? Eller en morgen og en kveld? Håper det endelig lykkes for oss nå. Lykke til med dobbel kur ;-)
Storebror til to :) Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Sorry mm84 var ikke så snilt av meg å legge spørsmål på din. Ble litt revet me.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 jeg vet ikke hvor lenge man skal gå før de gjør noe annet enn pergokur. jeg ble gravid i -07 vha pergotime. da fikk jeg en dobbelkur. gravid på første kur. da hadde vi prøvd uten pergo i over 1 år . fikk dette av gyn. ble gravid igen ifjor sommer, men SA -aug 09. fikk henv til gyn i desember da jeg/vi har et sterkt ønske om baby. fikk resept på ny pergokur hos gyn. men jeg hadde jo selvfølgelig en laang syklus fra 30 nov-9 feb. fikk dobbel kur igjen. og ja man skal ta begge tbl samtidig. så nå blir det spennende om jeg får TR i mars................
verdens heldigste mamma Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Jeg fikk 3 enkle kurer uten resultat, men på den første doble kuren ble jeg gravid :-)) Og nå har jeg bare 17 dager igjen til termin, hurra! Håper det går sånn for deg også!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 fikk dobbel kur me en gang å nå har jeg pausemnd etter første kur. tror de til å me setter deg på trippel kanskje før at videre utredning skjer,du skal skje det klaffer nå på doble kurer;) lykke til=)
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har ikke EL av meg selv, men fikk det etter første kur. Har nå tatt 3 enkle, men Gyn mener jeg godt kan få en bedre EL, så skal ta dobbel nå på neste. Men blir så frustrert, for har hatt litt brunt på papiret flere ganger igjennom denne PP.. Har jo ikke hatt det før. Kanskje TR ikke kommer på tordag Det hadde vært knall. Hvis den ikke sitter nå, håper jeg på neste runde.. Sammen med alle dere andre..
Emelina Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Tar du blodprøver (progesteron) for å sjekke om du har hatt el? Hva er evt. progesteron nivået ditt?
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har tatt blodprøver for å få bekreftet EL, men gyn mente at det kunne bli litt bedre. Snakket om at det var på 20, men kunne være 100, hva det nå enn var han snakket om av verdier..?!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Hei! Har også prøvd i over 2 år nå, har gått på fire dobble pergokurer siden juli -09 uten spire her også Skal til gyn igjen om 14 dager så da skal vi vel snakke om veien videre tenker jeg... Er også dritskuffa og fryktelig lei meg da jeg føler at "alle andre" får det til, bare ikke jeg... men en dag mååååå det jo bare være vår tur igjen?! Ville bare ønske deg lykke, lykke til, håper vi får en spire snart!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå