Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 skikkelig spennene òm jordens undergang..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Åååå den slags er right up my alley- men tror du ikke mannen sitter limt til ishockey på skjermen da:( Må skaffe meg Get-boks med opptaksfunksjon asap. Hva tror de da, har Nostradamus rett?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Fikk bare med meg halve:-( Men de viste alt det han har forutsett.. Det var litt ekkelt å se. Det var intervju med forskjellige forfattere fra sånne "dommedags" forfattere. Hehe, og proffesorer og lignende som studerte Nostradamus og Hopiindianerne. SOm sagt fikk bare med meg halve dessverre. Men det jeg fikk se var skummelt. Hihhi. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Dommedag har blitt utsatt gang på gang i mange hundre år. Vedder hodet mitt på at det blir utsatt igjen.. Når dagen kommer så får vi bare høre at den har blitt avlyst og vil komme tilbake i 2074
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 22.27 her igjen. jeg har lest en del om Nostradamus, bl.a en bok som heter "Nostradamus profetier" der ulike av hans profetiske "vers " ble fremsatt med ulike tolkninger som passet med historiske hendelser. Anbefaler den!! Mht jordens undergang så tror jeg vi skal ta den spådommen m en klype salt. Ting tolkes jo.. Nostradamus skrev f.eks om "vogner" som kjørte over himmelen - krig fra himmelen- og at man kunne skyte på hverandre ove rlange avstander med ild-et-eller-annet (husker ikke hvordan han ordla seg). dette ble tolket til å være fly/helikoptre og langdistanseraketter. Han skrev også om en hellig mann som hadde en pimpernell (var det det ?) som sitt symbol. Etter hans død ville det komme en falsk profet i hans sted. Dette ble tolket til å være pave johannes paul II og hans nåværende etterfølger, fordi pave jp hadde nettopp en slik blomst som sitt symbol- Så mange av spådommene er veldig vge og ulne. Jeg tror imidlertid at han kan ha sett stor ødeleggelse i 2012, og at dette er blitt tolket som jordens undergang. Det ha rjo alt vært store naturkatastrofer tett på hverandre den siste tiden, tsunamien i -04, haiti, chile. Og kanskje bryter en større krig ut med mye død. evt terrorhandlinger i stort omfang. Eller alt på en gang.. Vi får vente og se. Men anbefaler alle den boka, så får dere gjøre opp deres egen mening:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå