Gjest ->>- Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Litt variabler i syn er normalt, og en grunn til at optikere helst ikke tilpasser briller/linser på gravide - siden synet deres godt kan finne på å endre seg igjen etter svangerskapet. Flimring/synsforstyrrelser/flekker foran øynene er ikke nødvendigvis normalt, og kan i verste fall være et symptom på svangerskapsforgiftning.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg bruker ikke briller eller linser til vanlig, men nå på slutten så ser jeg så dårlig. Klarer ikke å lese teksten på tven. Når jeg er ute å går, så må jeg anstrenge meg for å lese skilter. Noe jeg ikke sleit med før. Heldigvis ingen flimringer eller flekker. HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Ha deg til legen. Det kan være svangerskaps forgiftning.... Jeg fikk akkurat samme symptomer som deg, og det var SF
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Har time hos jordmor i morgen heldigvis. men blodtrykket mitt har vært superlavt gjennom hele svangerskapet og på ultralydene har det vært bra tilstrømmen fra morkaka. Håper ikke det er no svangerskapsforgiftning. huff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå