Gå til innhold

5000 kwh på 5 uker? er det mulig da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble faktisk positivt overrasket over prøveavregnignen, den kom på 4090 kr. Ikke brukt så mye strøm som jeg trodde!

Skrevet

her ble det mer enn jeg håpet:( Tror jeg for første gang skal spørre om å få dele regningen.

Skrevet

Det var utrolig mye! Har dere brukt noe annerledes nå, enn tidligere? Med dette forbruket gjennom hele året blir det jo 52.000 kwh, det er jo det dobbelte av en stor enebolig. Hvis du mener det er feil, kan du jo få kraftselskapet til å komme og ta en sjekk.

Skrevet

Vi bruker like mye som deg ca... har enebolig på 108 kvadrat.. fyrer med parafin og ved itilleggg... kald kjeller....

Skrevet

el.. ser nå at jeg ikke er helt "med" vi bruker ca 2000 kwh i mnd.... 500 i uka ca... :-))))

Skrevet

man bruker jo ikke like mye strøm resten av året da.... jan + feb er alltid de mnd med størst forbruk i tillegg til nov + des.

Skrevet

Vi hadde ca 4000 i nov, des og jan. Hadde vi fått 5000 på fem uker hadde jeg blitt rimelig stressa, ja!

Har dere fyrt mye med strøm i det siste, eller mener du det kan være noe galt? Høres vilt ut spør du meg :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg mener igrunn ingenting....

Har nytt hus, og fyrer med varmepumpa. Den har vel stått og gått litt for heftig nå som det har vært kaldt, men er ikke noe annet enn strøm å fyre med her. Men til gjengjeld har vi ikke brukt tørketrommelen så mye som vi pleier da....

Skrevet

Skrev av i dag. På to måneder så har vi brukt ca 5000 kwh. Har enebolig på ca 350kvm.

Bruker dere mye strøm da? Det har jo tross alt vært en kald tid:)

Skrevet

Vi har brukt nesten 5000 kwh på 52 dager. Og vi har et hus på ca 120 m2, trekkfullt gammelt hus.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det har jo tross alt det! :o) Men vi flytta fra et hus anno 2005, til et hus anno 1955, det kan jo strengt tatt bare ha en naturlig forklaring :)

Skrevet

Når det har vært så kaldt som det har vært burde man ikke bare bruke varmepumpa, fyr med ovn også for det blir vanskelig for pumpa ved så lave temp. Og da bruker den veldig mye strøm...

Skrevet

Hvis dere har nytt hus så er det i alle fall rart å ha 5000kwh på 5 uker - ville jeg tenkt.. Hvis det er nytt som i nybygd da :P Da skal det jo være isolert etter ny standard og burde holde greit på varmen - selv om det har vært grisekaldt..!

Skrevet

Ja, da har du kanskje løsningen der! ;) Hvis det ikke er etterisolert så ville jeg vurdert det :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jah.... blir nok ikke på denne siden av 2015! Haha :o) Men fra spøk til alvor, det har ikke vært KALDT her, og pumpa har bare stått på 23 grader... Men vi har ikke noe vedfyring her enda, desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...