vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Fikk dere regelmessig mens med en gang dere fikk den igjen etter fødsel? Er på overtid nå, og det har aldri skjedd meg før (unntatt da jeg var gravid, he he). fikk den igjen i januar etter 6 mnd.
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Her er den ikke regelmessig nei. Fikk den igjen 12,5 mnd etter fødsel. Jeg ammer litt enda da. Kjenner at kroppen min prøver på eggløsning innimellom, men blir nok forvirret i og med at jeg ammer.
lillepixie Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Ja, det fikk jeg:) Har alltid "slitt" med uregelmessige menstruasjoner som kunne finne på å dukke opp med både 40 og 80 dagers mellomrom. Etter sv skap får jeg mesne hver 28.dag. Og jeg har nesten ikke vondt heller:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 ja, for driver å ammer ennå.. Kjenner jeg får noen murringer i magen, begynte nesten å lure på om jeg måtte kjøpe ny test, selv om vi har vært forsiktige.. Men uhell kan jo alltids skje, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå