Gå til innhold

Nyt tiden jenter.....noen gode øyeblikk i helgen?


Overlykkelig!

Anbefalte innlegg

Helgen er over og en ny arbeidsuke begynner for min del - dvs enda en uke hvor jeg går glipp av store fremskritt hjemme hos prinsessa vår!!

Kan ikke få sagt dette nok ganger; vi må nyte den tiden vi har med de små og huske hvordan dette er!

Har selv jobbet i 4 uker nå, har 2 igjen før jeg skal tilbake i permisjon frem til august. Gleder meg utrolig masse til å kunne være med jenta vår igjen hver dag. Trist å gå glipp av mye....

 

Mitt beste øyeblikk i helgen var; våknet i morres med en lattermild og smørblid jente inntill meg!!! Det var lenge siden og føltes så godt. Hentet henne i 6 tiden fikk flaske i sengen vår og sovnet inntil meg i 2 timer til....

 

God uke damer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nyter tiden jeg..(selv om jeg er litt grinete innimellom pga søvnmangel:-)

 

Er veldig gla jeg ikke skal begynne å jobbe før etter høstferien :-)

 

SKal nyte vår og sommer med snuppene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for deilig innlegg Overlykkelig. Vi må være flinke til å nyte hver dag med våre små. Tiden går fort.

 

Her er lillebror syk. Men jeg nyter å kose han, være der for han, trøste han og bare være mamma. Det er fælt å se sin lille snusk dårlig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er viktig viktig!! ;o)

Beste øyeblikk i helgen?! Vi skulle legge snuppa da pappan lagde en rar lyd og hun begynte å le noe voldsomt... han gjorde det igjen og igjen og hun lo og lo og det gjorde jo selvfølgelig vi også!!

 

Kunne ønske vi hadde en drøss med penger og jeg kunne være mer og lengre hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ jeg nyter dagene og gruer meg veldig til å jobbe igjen. men det blir sikkert bra det også.

 

Vurderer nesten å starte familiebarnehage hjemme, men det blir det ikke. Bare leker med tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...