06.06.10 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg lurte på om det er flere som til tider blir litt "nevrotiske". Jeg får innimellom noen anfall der jeg blir skjelven, nervøs og får hetetokter, men det står ikke noe om dette noen sted på barne sider på nettet, så jeg lurer på om jeg har et snev av galskap:) jeg har ikke hatt hissige utbrudd og ikke noen andre tegn til hormonelle "tilstander". Jeg var før graviditeten veldig stabil og så og si alltid i balanse. Håper på svar:)
06.06.10 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2010 Glemte å si at det ikke varer lengre enn en halv time omgangen.
M+J Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 jeg har det også :s er helt fælt aner ikke hvor det kommer fra, kan vær for jeg har vært syk i det siste og er hjemme alene med minsten mens mannen er på sjø...
lin76 Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Ei venninne av meg hadde det sånn, og legen sa det bare var hormon, men at ho måtte følge med viss det blei meir og meir, for det kunne i sjeldne tilfelle vere starten på depresjon/angst. SJELDNE, altså! Men nemn det for legen neste kontroll, så slepp du lura!
06.06.10 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har kommet frem til at det er hormonene som løper løpsk innimellom:) For 1,5 år siden ble jeg veldig PMS, og jeg hadde de samme symptomene som nå bare da hadde jeg det i lengre perioder. Fikk da P-piller av legen og etter 2 uker var jeg kvitt det. Men syntes det er rart at ikke flere nettsider skriver om hormonforstyrrelse i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå