Monajenten Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Både giftesyk OG babysyk:-O Herregud, jeg er blitt helt tullerusk, kjenner jeg er helt stresset! Kan noen gi meg noe beroligende takk?!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 *sender deg beroligende urter eller no sånt* Kjipern det, Monajenten! Jeg er både gravid og skal gifte meg til våren jeg, så jeg kan nok ikke roe deg ned hihi!!! Men tror du ikke det går over? Eller så får du gjøre noe med det?
ippemo får augustbaby Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 *vifter med mage og giftering, kun fordi jeg ikke kan drikke utepils i sommer* Hihi...:-p
Monajenten Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 Faen så kjipe dere skulle være da! Ev@drian, skikkelig unødvendig å brife med giftermål til våren! *snurt* Her har jeg blitt lovet både baby og bryllup når vi kjøper hus, men jeg gidder ikke å vente i fire millioner år altså:-S ippemo: *drikkerøletterøletterøl*
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Hihi! Baby om 3 mnd her. Og bryllup til neste år =) Hjalp det?=P
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Åh, JEG OGSÅ!!! Giftesyken er ikke helt prekær enda, så den er til å leve med. Det er derimot IKKE babysyken. Jeg får faktisk fysisk vondt inni meg av å se små nurk og søte gravide mager. Herrefreeeed, jeg vil så gjerne være gravid. Jeg simpelten elsker å gå gravid!! Haha.. Jaja, det blir vel.. (vi prøver ikke altså, har en del ting som må avsluttes først, og noen som må overtales først også)
ippemo får augustbaby Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 *stryker seg over babymagen mens jeg kikker i bryllupsalbumet* Hehe
Monajenten Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2010 Vi prøver heller ikke. Må fullføre skolen (ferdig til sommeren) og få jobb først. Helst hus også, blir ihvertfall ikke bryllup før det og helst ikke baby heller, vil liksom ha alt på stell. *planlegger å vinne i lotto* ippemo: *griiiiiiiiiin*
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Huff ja, da lider du av en kjiip sykdom. Har vært der selv, så forstår meget godt hvordan du har det! Men som det blir poengtert er det faktisk noe du kan hjelpe til med selv også. Koster litt å gifte seg, så ville kanskje gjort det FØR man bygger hus. Ellers kan det fort gå litt tid før man vil ta seg råd til et bryllup. Dere har ikke noe jubileum dere kan krone med et bryllup? (vi giftet oss på 10årsdagen vår..håper du slipper å vente så lenge) Når det gjelder baby har jeg dessverre ikke noen triks til å få mannen til at det skal skje NÅ og ikke om 100år. Hadde jeg visst det hadde jeg nok vært en meget populær dame, for dette er noe MANGE rundt om kring gjerne skulle hatt oppskriften på.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Ja, dersom den oppskriften skulle komme deg for hende, så for ALL de: Ta kontakt Jeg jobber med argumentasjonen min og har klokketro på at vi begge tenker på baby når jeg er ferdig utdannet (til våren).
Monajenten Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2010 Huldretussa: Vi har 5-årsdag i oktober, og jeg har ikke bare hintet, men sagt rett ut at da må vi gifte oss, fordi det er på en lørdag også. Én mindre dato å huske på!! Men det var visst litt for fort, huset må komme først. Blæææææh! Ang. babysyken så er vi i grunnen enige, tiden går bare ikke fort nok:-s
Snuppa! Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Tenk så gøy å ha noe å GLEDE seg til ) Jeg er gravid da, så gleder meg bare til å bli ferdig. Men jeg er heller ikke gift og vi skal ha en baby til etter denne. Kjenner jeg er så glad for at jeg har noe å glede meg til. Tenk når du sitter der med 3 barn og er gift og alt, hva mer skal man glede seg til da?? hihi
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Å være gift er oppskrytt og å være gravid er noe av det kjedeligste som finnes (bortsett fra sparkene av og til). Hjalp det? Jeg mener det faktisk :oD
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Hehe litt for fort å gifte seg i oktober ja.. Her hadde vi planer om å vente i 3-4 år, men i starten av nov 09 spurte jeg bare samboeren om vi bare kan gifte oss i jula. Og han sa at det gikk greit:) Brukte 10 000 kr på bryllup. Vinterbryllup og alt. Planla alt på 6 uker. Hadde goooood tid:) Men baby skal vi vente litt til med. Holder med en baby inntil videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå