Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jajajajajajaja!!!! Nå skal vi se på andre ting enn sport, nyheter og tegnefilmer!!!! MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNN TUR!!!!! Nyheter to ganger om dagen holder, tegnefilmer er kunn til BARNETV og sport er bannlyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Flere som møter enn lysere tv-fremtid nå???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 jepp og jeg overlevde.................... er sååååååååå glad
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 jeg får en lysere tv fremtid i 14dager til tippeligahelvete begynner.. Da skal vi heldigvis kjøpe et tv til, og en egen sportspakke til samboer.. Hehe.. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Over a du! Det beste spilles jo nå!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 ???? Hva da??? Trodde det var ferdig med femmila jeg... *sukk* Ikke mer sport!! Heldigvis liker gubben KUNN vintersport, men det er saklig mye av det på tven om vinteren... HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Hockeyfinalen på NRK2, Canada-USA.
marte har fått mage! Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Ser ikke helt problemet her... Det er OL hvert FJERDE år! Det er jo nesten aldri?! Og det er jo bare på en kanal, så det er vel noe å se på allikevel? Har dere prøvd å se litt på vintersport da? Selv begynner jeg å få smaken på hockey nå etter dette OLet, i tillegg til langrenn og skiskyting. Gyllen anledning til å bli positivt innstilt til hockey nå, de spiller finale og de er veldig gode! Og tøffe mannemenn! Det hjelper jo alltid:)
Turid Laila Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Hockey er en fantastisk sport! Takk til Toews for scoring til Canada! Gullet skal til Canada!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Har sett på det meste av OL så det er derfor jeg er så glad for at jeg skal få igjen tven for som sagt så har det gått i sport, nyheter og tegnefilmer her... Nå er det bare min og jeg NEKTER plent å se på mer.. Mannen i huset ser på alt som er av vintersport og selv om OL er bare en gang hvert fjerde år så er det mye sport som går allikevel. Forøvrig så er Rugby en fantastisk sport og slår ALT annet!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 OL? Har det vært OL nå? Fint for meg,at tvèn i stuen bare står til pynt. Står kunn på,mellom kl 17.45-18.45 ca, og da står den på NRK super.
Miztery Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har sett masse på OL i år, syns det var skikkelig spennende, og samboeren min og jeg var like interessert og koste oss sammen i TV-kroken! Er det ikke fotball-VM til sommeren da??
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Fælt så avhengig folk er av TVen da.. Finnes jo andre ting å ta seg til da..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Æsj, er det det? Da er det i hvert fall ikke annet å se på TV. Den pinglesporten der får alt for mye oppmerksomhet. Så utroooooolig kjedelig det er!
Miztery Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Googlet det og joda, 11.juni til 11.juli er det fotball-VM i Sør-Afrika.. Jee..hehe Samboeren min er heldigvis ikke opptatt av fotball!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 Ikke min heller, her er det bare hockey som gjelder. Det er jo det ekte mannfolk spiller.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 Syns ol er gøy jeg.. Og tippeligaen. Og fotballvm. Er samboeren min som ikke liker sport hjemme hos oss... Eller har fått han til å like tippeligaen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå