Gå til innhold

normalt???


una_charlotte

Anbefalte innlegg

jeg er no 36 uker på vei. men har enda ikkje lagt på meg noe!! begynner og lure på hva som er galt... målene på babyen er helt normal men jeg trodde liksom jeg måtte legge på meg. må jo nesten si det at jeg har kastet opp hele svangerskapet, men det gjore jeg med nr 1 også men der la jeg på meg 15 kg. skjønner ikkje noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er helt normalt det:-)

med minstemann la jeg bare på meg 2 kg, og med denne som kan komme når som helst har jeg gått opp 3 kg. du legger nok på deg en eller to før babyen din kommer.. lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også i uke 36, jeg har ikke gått opp noe i svangerskapet, men det skal sies at jeg har kastet opp mye under hele svangerskapet så jeg har gått ned 16 kg, men jordmor sier ingenting på det, så da håper jeg alt er normalt og at babyen får i seg den næringen han trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har kastet opp hele tiden med begge mine (både førse mann og hu inni) jordmoren min har heller ikkje sagt noe men legen min ber meg om å legge på meg men jeg tenker som så at jeg gidder ikkje sitte og ete meg kvalm på mat forde at jeg må legge på men det må jo sies at jeg hadde ganske mange kg for mye når jeg ble gravid. men godt og høre at jeg ikkje er alene. var noe redde for at det kanskje var noe galt med babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...