:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 dette er en gledens dag! jeg har holdt ut på en hytte i skogen uten nett og uten vann i hele 48 timer. MED min familie. og det skal jeg si dere. er dere ikke på nett med folk til vanlig, så blir man ikke noe nærmere hverandre etter en sånn tur. det blir bare enda mer tydelig at det ikke fins en eneste grunn til og kjenne hverandre ut over blodsbånd. helgen har gått til konstant spørsmål om ":: er ikke hytten fin?" jeg: "joda". mamma: "koser vi oss ikke nå?" jeg: "joda" mamma "er det ikke flott og være her?" jeg "joda" mamma "det virker ikke ut som du mener det" jeg "joda, du bare sier det 1 million ganger og det blir litt voldsomt om jeg skulle hoppet av lykke vær gang" og sånn gikk timene. den eneste gangen det faktisk ble sakt noe var under curlingfinalen. fordi på vær eneste sten som skulle settes kommer mamma "det greier de ikke, det er alt for vanskelig". og til slutt sier jeg "jeg orker ikke om du skal ha en mening for vær eneste sten uten at du kan noe som helst om det" også ble jeg sittende og prøve å forklare hva spillet faktisk gikk ut på. men nå er jeg ferdig. nå har jeg vært der. og holdt ut og oppført meg relativt fint. og vi har alle fått konstantert at vi ikker liker så godt og omgså. og når påsken kommer så kan jeg si "det der har vi egentlig prøvd før og det gikk ikke sånn strålende, og jeg liker best og være på steder med vann og nett" og :: lever lykkelig alle sine dager uten og måtte sitte på en hytte. og uten og leve 48 timer uten vesentlige mangler i matrielle ting. og uten og måtte dele en stuen og TV og alt med 3 andre. jeg er tilbake til verden og jeg skal aldri forlate den igjen!
Rampongi Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Velkommen tilbake på nett og i den siviliserte verden igjen ::! Da vet du iallefall hva du ikke skal i påska
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 takk! jeg er litt stolt over å ha holdt ut! for nå har jeg virkelig prøvd... hehe.... tror aldri jeg blir noe hytte menneske, med mindre jeg blir ordentlig forelsket
It's all about me Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg syntes ærlig talt at det var du som hørtes ut som den sure vanskelige her. De andre prøvde iallfall å være koselige, selv om det ikke var slik du liker det aller best. Hadde du svart litt hyggeligere så kanskje stemningen ikke hadde blitt så trykt men løsere og bedre samtaler.
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Hmm. Er litt enig med Quizen. Du minner meg om meg selv fra den tiden jeg irriterte meg over mamma kun fordi hun var mora mi. Uten at jeg kjenner deg eller familien din, selvsagt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2010 jepp. jeg er nok den sure og vanskelige. ikke noe og si på det. men vi er virkelig ikke på nett. om jeg er hyggelig så blir det bare krangling. det beste jeg kan gjøre er og si "jada" for da blir det ikke noe bråk, og nå er jeg tilbake og det er flott
Bunnies by night Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Huff da - det hørtes ikke noe koselig ut... Kjenner jeg er takknemlig for at jeg holder ut flere uker på hytta med både foreldre og svigerforeldre ... må være utrolig trist å ha det sånn med sin egen familie :/
It's all about me Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Men da kan du ikke klage på dårlige dialoger og en generelt pyton tur. Du er jo fint med på å gjøre den enda mer pyton.
Full house Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Ja det sier jeg også, må virkelig være trist å ha det slik med sin egen familie. Håper moren din har lært, så kanskje får de det trivelig på hyttetur neste gang.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2010 hehe... problemet hennes er vel at ingen vil være med henne... hadde hun ikke vært med så hadde de resterende hadde det kos. det eneste hun kan si er det jeg nevnte over. ut over det kan hun ikke delta i en samtalle uten og bli sint. og da blir det vanskelig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2010 jeg burde i utgangspunktet aldri ha blitt med. for jeg vet at vi ikke har noe og si til verandre. jeg og resten av folka fungerer fint. men vi kan ikke snakke om noe for da blir hun sint. enten fordi vi er uenige med henne i noe, eller fordi vi snakker sammen uten henne. det fins ikke nok temaer og snakke om som det ikke går meninger i. været og at hytten er fin er de to eneste temaene som finnes. resten blir hun sint for. men nå har jeg vært med, så nå kan hun ikke være sur for det mer
husmus &2 Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Høres ut som moren min så jeg skjønner deg veldig godt jeg, selvom jeg sier fy skamme seg for ikke å like og være på en hytte.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2010 hehe.. jeg hadde sikkert likt det om jeg hadde vært der med noen andre. jeg er ihvertfall åpen for muligheten om at det kan stemme... hehe det var ingen av oss som snakket sammen normalt en eneste gang. ingen som turte og si noe som helst.. hehe - da blir fravær av nett og slikt temlig stort... men men.. kanskje jeg til sommeren skal prøve meg igjen, sammen noen andre folk
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Håper aldri sønnen min har det sånn ovenfor meg når han blir stor. I familien vår er brettspill eller kortspill en fin måte å omgås på, kan det være noe å prøve?
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Så trist at dere skal ha det sånn i familien. Syns du virker som den sære her,no alla en hormonell 14åring Nei bli hjemme heretter så kan de ha det hyggelig på hytta og du kose deg hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå