ippemo får augustbaby Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 ... i en Teutonia Mistral? Venter augustbaby, så det er jo greit med noe romslig (så romslig som det kan bli i en Mistral, hehe). Har du erfaring som du vil dele?
mamma`n te Kaja Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har mykbag, og er så langt veldig fornøyd... brukt den i snart 5 mnd, og det er ikke trangt enda hvertfall... den kan vel gjøres om til fotpose også, så det forlenger vel bruken litt... syns den er veldig kjekk å bære med seg inn...
ippemo får augustbaby Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har poser i fleng, så det er ikke så viktig at den kan gjøres om til en fotpose. Ikke er det så superviktig med å bære rundt på den, det blir i så fall kun på besøk hos andre. Det eneste som betyr noe er egentlig plassen, mtp at babyen kommer til verden like før høsten og vinteren, som medfører store poser og denslags. Er det egentlig noen størrelsesforskjell på hard og mykbag som legges i vogna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå