Nye tider Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Har så lyst til å overraske min kjære med en god pastarett....:-)
Rampongi Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 En av mine favoritter er pasta med fløte og asparges. Kok opp pasta, hell over i ildfast form med litt smør. Hell over flte, gjerne kremfløte-blir litt tykkere innbiller jeg meg. Kok opp aspargesen, men ikke kok den for mye Salt og pepper og ca 10 minutter på 200 grader. En annen favoritt er pasta med brokkoli og chili: Kok opp pasta sammen med oppkutta brokoli. Hell av vannet og tilsett litt god olivenolje. Klipp opp et tørka chili eller bruk litt chilipulver evn chiliolje. Kan også bruke blomkål, det er også veldig godt. Ellers er jo pasta og tomatsaus med erter/blåskjell/tunfisk eller kikerter veldig godt.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 denne oppskrifta fikk jeg av en venninne, prøvde den ut sist helg,mmmm Tagliatelle, eller annen pasta bacon kyllingfilet sjalottløk(skjærte den i tynne skiver) Sjampinjong i skiver, fersk Tine kremost med urter, jeg brukte 2 pakker Kremfløte, brukte to pakker her også, liker mye saus :-) (kok opp fløte og kremost sammen mens du pisker litt) Hadde litt hakket hvitløk oppi sausen serverte med hvitløksbrød til, nydelig :-)))
♥tosmåtroll♥ Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Pasta med pesto og pinnekjerner. stek sjampinjong og evnt bacon/reker, og ha i chili og hvitløk. Kok opp pasta (bånnspagetti) og ha i med resten...rør så i et halvt (ca) grønn pestoglass!! dryss over ristede pinnekjerner før severing...nam nam...
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 pinnekjerner eller pinjekjerner, er det to forskjellige ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå