Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 prøver å miste noen kilo her, men er avhengig av kaffe latte! jeg lager de selv hjemme på nespressomaskinen min,og bruker to suketter og skummet melk. skulle ikke tro at det var usunt vel?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 er veldig mye energi i melk, ås hadde droppa den. men hvis det er det eneste du skeier ut med, så er det vel på en dne andre sidne greit:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Prøv å droppe sukettene. Det er absolutt ikke sundt, selv om du ikke blir fet av det. Et par deciliter skummet melk om dagen er bra, selv om du vil gå ned noen kilo. Spiller ingen rolle at du blander skummet melk og kaffe i stedet for å drikke det hver for seg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 jeg trener med PT og for meg er latte veldig fy fy... en dag i uken er alt lov..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 men hvorfor er det usuntP det består av skummet melk (som har 0,1% fett i seg) og kaffe,noe som skal være gunstig for helsa..? en dag i uka ja...her er det iallefall to om dagen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå