Gå til innhold

Rier eller maserier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ettermiddag begynte jeg å få kraftige kynnere som tok godt tak i korsryggen. Det var ikke veldig vondt, men jeg kjente de godt. I 4-tiden i natt begynte de å gjøre vondt og jeg var sikker på at nå var fødselen i gang. Men her sitter jeg enda..

De kommer med 6-7 minutters mellomrom og er veldig regelmessige, det har de vært siden i natt. Det er såpass vondt at jeg ikke klarer å sove, blir bare liggende å vri på meg hver gang jeg prøver.

Kan det være at fødselen er i gang og bare bruker veeldig lang tid eller er det bare maserier? Noen som har erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ut som om det er noe på gang siden det kommer regelmessig... Ville ringt inn til føden og hørt med di!! Hvertfall hvis du har et lite stykke til sykehuset,for plutselig kan det komme enda oftere!! Har ingen erfaringer selv med det,har kunn gått med veldig uregelmessige mensmurringer i et par uker..

Lykke til:)

Skrevet

Var på fødsel samtale her om dagen... og da sa jordmor tydelig at dersom riene var regelmessig over lang tid med ned mot 5 min mellom hver gang---- var det SIKRESTE tegnet på at fødsel ennå IKKE dessverre var i gang....

men klart det skjer jo etterhvert men det skal være progresjon i riene viktig med fremgang.... lengre vondt opp tiø 60 pluss for hver topp....

Da var tiden inne.....

men ulikt fra person til person selvf hvor fort det utvikler seg

Masse lykke til

Skrevet

Hvordan går det med deg? skjedd noe mere? Jeg hadde det sånn fra ca 14-15tiden i går og i hele natt og begynte å forbedre meg på at noe var på gang,var masse våken i natt og.men etter en varm dusj kl 8 i dag har det gitt seg....så nå sitter jeg her å kjenner etter å håper da....Lykke til uansett da.

Skrevet

Takk for svar :)

Nå kommer de med ca 5-6 minutters mellomrom og har begynt å gjøre litt mere vondt enn tidligere. Skal se det an litt til før jeg ringer føden, er redd det plutselig skal stoppe opp.

Er det vanlig at en fødsel tar så lang tid?

Ate: Lykke til til deg også! Håper det blir fødsel på oss begge snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...