Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hadde sex med min kjære isted, ingen røff sex, men etterpå trodde jeg at jeg måtte skikkelig på do, altså trykketrang, så mens jeg satt der og presset og ingenting kom ut så fikk jeg 2 intense kynnere. De var JÆVLIG vonde. Ringte kk men de sa det var helt ufarlig, skulle ringe legevakten om det kom blod. Jeg er veldig redd for at noe har skjedd eller kommer til å skje nå. Jeg er bare 20 uker på vei så det er ingen sjangs for at barnet overlever om det blir født nå. Hjelp! Er det virkelig helt ufarlig? Noen andre som har opplevd dette eller lignenede? Har små murringer og stikninger nå.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Får du ikke flere kynnere går det nok bra. Sjekk etter om det kommer blod og/eller om du får vonde kynnere med nedpress.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Det er veldig vanlig med sterke kynnere etter sex!!! *alt folk skal bekymre seg om...* Du har da vel lest som svangerskap og sex? Den tiden du brukte på å skrive inlegge, kunne du ha googlet dette, og fått svar med en gang.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Så lenge det bare var de to, og det er over nå, så kan du bare slappe av. Organsme kan gi kynnere, men kynnere i seg selv er ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Ja, HI. Du skulle ha googlet det eller søkt på dr. Online eller hvilken som helst annen side. Eller spurt på et annet forum, bare ikke her! Dette er nemmelig et sånt forum som vi helst ikke vil ha innlegg på! Er så dritt lei sånne svar som ditt Anni 17:29!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Du kan gjerne google det og, for min del. 17:29
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Sikkert ikke noe å bekymre seg for, men hadde nok prøvd å ta det mest mulig med ro nå og slappet mest mulig av. Det går nok bra:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Har litt nedpress enda, men ikke vondt, og murringene har gitt seg. Da mamma fikk meg så hadde hun ikke åpningsrier, un pressrier. Ja det er faktisk sant! Hun sa at hun fikk så grusom trykketrang og trodde hun skulle på do, da sa jordmor at NEI nå kommer babyen. Det er dette som har fått meg til å bli så bekymret. Er redd for at dette skal skje med meg også
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 men man kan vel ikke føde uten åpningsrier vel? At man ikke kjenner dem er vel en annen sak? nedpress uten åpning høres jo ut som en dårlig kombinasjon. .
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 formulerte det litt feil ser jeg, ja hun hadde åpningsrier men hun kjente dem ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Skjønner ikke hvordor du gidder å bruke energi på å svare på innlegget hennes dersom du ikke kan gi konstruktive svar på en grei måte, Anonym kl.17:29.. Skjønner jo vel at hun ble redd, hadde sikkert jeg også blitt, -selv om at jeg vet det er normalt... Forumet skal jo faktisk brukes til at man skal kunne stille spm og få svar, og vi skal jo støtte hverandre, ikke være ufine. Ingen spørmål skal være for "dumme" her inne.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Jeg svarte og, gjorde jeg ikke??? 17.29 m fl
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Nettopp... Skjønner ikke at du gidder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå