Miss Snow Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Nå har ikke vi prøvd lenge i forhold til mange andre her inne, men POKKER så lei jeg blir av at livet hele tia måles i tjuefemdagersperioder! Jeg vil bare bli gravid, helst igår.
mov:) Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Så på profilen din,sluttet også med p-piller i september-09,men begynte ikke å prøve før i januar,så har jo bare hatt vår 2pp nå,men jeg håper vi har lykkes denne gangen:) Jeg vil også bare bli gravid, og helst i går ja,!! vi er nok mange i samme situasjon. Men venter du IKM snart da? Jeg venter den en gang mellom 3.og 5.mars. Venter i spenning!!
Miss Snow Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg veit egentlig ikke helt når IKM er. Tanta kom plutselig fire dager for seint nå sist, så veit ikke om syklus har endra seg. Vil tippe mellom 7. og 10. mars. Har ikke orka å styre med el-tester eller noen ting denne perioden heller. Ble så irritert da tanta kom på etterskudd, sånn helt uten mål og mening, at jeg bestemte meg for å stresse ned litt. Har bare holdt på med el-tester to av månedene etter jeg slutta på p-pillene også, jeg syns det blir så mye stress med all testing. Jeg har gitt opp all symptomleiting - det blir bare at jeg innbiller meg en hel masse. Håper bare ikke det tar på månedsvis. Nå må jo p-pillene ha kommet ut av systemet =)
mov:) Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 satser på at d er ute av systemet nå ja:) Har uregelmessig syklus jeg, så jeg bruker clearblue sin fertilitets monitor, og den er til stooor hjelp:) den sier i fra om alt!!
Miss Snow Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2010 Ja, jeg har kikka litt på den jeg også. Men vil prøve litt til før jeg kjøper den, siden den koster såpass mye. Har egentlig ikke så mye valg annet enn å vente på at det klaffer. Det kommer jo til å gjøre det til slutt! Nå har jeg uansett ingen forhåpninger, jeg tror ikke det ble denne perioden her, så da blir det ikke sååå nedtur =)
mov:) Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Den koster litt ja. Hadde en vennine som ble gravid akkurat da vi skulle begynne å prøve,så fikk låne hennes monitor:) Så jeg hadde litt flax der;) Har litt forhåpninger denne gangen, men får bare vente å se:)
Miss Snow Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2010 Jeg googla litt, bare av nysgjerrighet, og fant ut at mange har kjøpt billig på ebay. Så jeg har faktisk lagt inn et bud der nå, bare for å ha gjort det. Om jeg kan få en for fem hundre kroner eller mindre, så går det jo an
mov:) Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Håper den blir din:) man slipper nesten å "tenke selv", så den er jo genial:) for jeg aner nesten ikke når jeg har el,så er super hjelp i den:) også d geniale er jo at du får jo vite dagene før du har el der d er stor sjangse for å bli gravid:)
Miss Snow Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2010 Det er fortsatt tre og en halv time igjen, så det skal vel litt gjøres at ingen byr over meg, men vi får se. Det lå utrolig mange andre ute også. Om det ikke blir snart, så hadde jeg sikkert hatt godt av å bruke en sånn en, så jeg slipper å tenke på at el kan skje når som helst iløpet av ei uke.
Miss Snow Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2010 Jammen meg fikk jeg den ikke! 330 kr pluss frakt. Det må man si seg fornøyd med!
Miss Snow Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2010 Nå må jeg bare få den! Jeg er så møkklei prøving at jeg spyr. Tiden fra el til ikm er så sjukt lang..
mov:) Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Den tia føles som evigheter ja!! venter på tr nå,men håper den ikke dukker opp:)
Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Syns det føles ut som en evighet å vente på TR etter MA. Hvor lenge har dere prøvd?
Miss Snow Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2010 Ja, det tar vel litt tid før kroppen er tilbake til normalen etter en MA. Jeg har (heldigvis) ikke vært igjennom det selv. Men det er sikkert minst ti ganger verre enn ventetia fra el til ikm! Jeg slutta på p-pillene i begynnelsen av september 09. Så har ikke prøvd så voldsomt lenge. Har ikke el-testa eller noe sånt noe voldsomt heller. Men livet består for tiden bare av å se hva som skjer fra måned til måned. Det blir litt oppstykka og usammenhengende. Jeg klarer ikke lage langtidsplaner på jobb eller i forhold til noen ting, alt regnes ut ifra om tanta kommer _denne_ måneden også. Hvor lenge har du prøvd?
Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2010 #16 Skrevet 1. mars 2010 Vi har prøvd siden august -08. Blitt gravide 2 ganger og begge endte i MA. Ikke hver redd for å legge planer. Ting kan ta tid, og dessuten dersom man hale tiden lever som om man kanskje er gravid, blir man veldig fort utslitt av prøvingen. Lykke til videre ;-)
Miss Snow Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2010 Det er beundringsverdig at du fortsatt har motet oppe! Det inspirerer meg ihvertfall, som ikke har prøvd så lenge. Masse, masse lykke til til deg også!
mov:) Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 Vi har bare hatt vår 2pp, og jeg ønsker allerede at jeg var gravid i går..hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 Er ikke bestandig like lett å holde motet oppe, men som regel er det ikke noe problem. For hver måned som går, er jeg en måned nærmere målet, og så langt jeg har kommet nå, kan jeg da ikke gi opp. Og dessuten, vi har en gutt på snart 3 år, så vi vet jo vi kan.....
Miss Snow Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #20 Skrevet 1. mars 2010 Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er utålmodig! Vi har ingen fra før, så lengter sikkert litt ekstra av det. I tillegg til at det er veldig mange babyer på alle kanter av oss for tiden. Men det var fint det du sa om å være en måned nærmere målet - det var en flott tankegang! Det skal jeg huske på når humøret går nedover. Bare gleder meg sånn til det blir vår tur - og jeg veit at vi kan få barn. Det er godt å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå