mamman til kiraƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 hadde dere samme symptomer hver gang dere var gravid, altså i starten...??
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg venter nå nr 4 og har med alle hatt like symptomer helt i starten.
mamman til kiraƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 hmmm det var litt dårlig nytt.. hehe... sist så føltes det som brystene holdt på å falde av... mellom 4-6 dager til ikm nå (er ikke helt sikker fordi det var noe kluss med tr sist gang) og synes jeg har massu murringer og ett slags press syns jeg... ja, man må vel bare vente og være tolmodig...
Monique8 Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Dette er mitt 7. sv.sk. Hos meg har det variert litt, selv om de fleste sv.sk har vært ganske like. Denne gangen er ganske forskjellig fra alle de andr sv.sk dog. Har f.eks ikke vært kvalm i det hele tatt denne gangen, det har jeg vært i alle de andre sv.sk. I tillegg så holdt jeg på å fryse vettet av meg i noen uker i starten denne gangen. Det har jeg heller ikke opplevd før. Har og vært forskjellige symptomer som har gjort at jeg har oppdaget graviditeten de forskjellige gangene og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå