Gå til innhold

Mensvondt - Uke 20?? Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt veldig mensvondt, slik som jeg hadde første mensdag tidligere. Og blir liksom øm i korsryggen...

Noen som kjenner til dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet???

Skrevet

Har du kynnere? Er det bare vondt i ryggen eller i magen også?

Skrevet

Ja, har kynnere, men dette er liksom litt anderledes. Det er mensvondt hele tiden og vondt i rygg i tillegg. Nedre magedel verker liksom. Og innimellom kommer kynnere. De kjenner jeg igjen, magen strammer seg osv. Synes kynnerene varer lenge denne gangen da...omtrent mellom 5-15minutter i strekk...Er litt vonde de og:(

Skrevet

heeeeelt normalt :-)))) livmora som vokser .:))

Skrevet

Heilt vanleg og totalt ufarleg. Er livmora og banda rundt som veks og tøyer seg, og det følest litt ømt. Babyen utvidar hybelen sin! ;-)

Skrevet

Jeg har hatt en del mensen smerter de siste ukene, er på vei inn i uke 23.. Hadde det litt fra og til i noen uker før det også. Tror det er helt normalt, og at folk kjenner at livmoren vokser etc på forskjellige måter :)

Skrevet

Jeg hadde også masse mensvondt rundt uke 20, var livmora som vokste ja...Kan ikke huske jeg hadde så mye vondt i de forrige svangerskapene. Men det gav seg heldigvis, og nå i uke 25 har jeg mest 'strekk'-smerter (altså huden som strekker seg utenpå magen)

Skrevet

Pikenurk, slike smerter kan godt være helt normale, men de kan også

være tegn på feks en urinveisinfeksjon som krever behandling! Jeg vil ikke skremme folk unødvendig, men man skal spørre helsepersonell når det gjelder egen og barnets helse. Hadde det vært meg som opplevde det du nå kjenner på, ville jeg tatt en tlf til jordmor/lege og sjekket urinen min evt også fått dem til å undsøke om foster har det bra og at du ikke holder på med altfortidlig modning el noe. Sannsynligvis er alt i skjønneste orden men få de som kan dette og kjenner deg til å bekrefte det, ikke oss medgravide her inne, jeg vil hvertfall ikke ha det ansvaret;-) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...