Gå til innhold

Fødsel som tidsfordriv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig rastløs og kjeder meg i dag. Har 1 1/2 uke igjen til

termin, og for min del kunne egentlig fødselen bare starte - så har jeg i hvertfall noe å gjøre på.

Huset er helt shinet, babyklærne er vasket og ligger i kommoden. Alt av utstyr er i hus og fødebagen er pakket.

Ikke har jeg skittentøy å vaske heller. Jeg er rett og slett blitt for huslig av meg den siste tiden.. ;)

Vet jeg sikkert burde nyte tiden som er igjen, men vet jo ikke hva jeg skal ta meg til. Snodig følelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også..Helt likt :)

Alt er klart, bagen står pakket. Og jeg kjeder meg sånn nå som permisjonen har holdt på en uke. Gleder meg til nattevåk og babygulp :)

Vinteren er kjedelig når man er høygravid. Tenk hvis det hadde vært sommer, så kunne man vært ute å badet :)

Skrevet

Å, jeg misunner dere begge rett over her! Tenk å få baby i mars, den perfekte måneden å få baby i! Da blir de litt store til sommeren og ikke minst til neste vinter. Dere rekker å bli kjent med den lille og blir litt "lettere i figuren" før sommeren setter inn. Barna blir av de største i klassen, noe forskning har vist er svæart gunstig i forkold til læring og utvikling!!! Kos dere og nyt dagene i skinnende rene hus.

Skrevet

Bade, sole seg og nyte varmen. Alt er bare kav nå på vinteren. Glatt og kaldt ute.

Men er likevel glad jeg får gå vår og sommer i møte sammen med babyen. Deilig å ha mange måneder med bar asfalt til å trille på:)

Akkurat nå ligger jeg lettere drapert på sofaen og ser på at mannen min spiller Xbox. Prøver til og med å engasjere meg litt i spillet han spiller. DET er tegn på fritidsproblem!;)

hi

Skrevet

Andre anonym her :)

Jeg er kjempe glad for at jeg får baby i mars. Passer helt perfekt :) Og er også i grunn glad for at jeg slipper å gå høygravid i sommerheten altså :)

Nå skal det slappes av i to uker (+/-) og tenke "nyte" stillheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...