mamma med en i magen Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har noen dr browns flasker fra forigje barn.. Jeg har planer om å kaste alle avetflaskene men kansje jeg kan bruke de to dr browns mwd nye smokker... ???? Jeg mener pga denne bpa eller hva det heter...
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har planer om å bruke alle mine flasker fra tidligere, bytter bare ut tuten. Jeg har aldri hørt om det du skriver om.. Hva er det egentlig? Så jeg kan egentlig ikke svare deg på spm siden jeg ikke har hørt om det.
mamma med en i magen Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 bpa er ett stoff i gammle flasker.. Smokker oxo.. Så derfor står det på alle flasker og smokker nå.. BPA FREE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå