Glad_mor_85 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg må levere oppsigelse av barnehageplass i morgen, men vet liksom ikke hvordan jeg skal skrive, hun i barnehagen sa at jeg skal skrive at jeg sier opp med forbehold at jeg får de nye plassene jeg har søkt. Hvordan gjør jeg det mest mulig ordentlig?? Er for 2 søsken. Noen oppsett none vil hjelpe meg med?? Takk:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg lurer også på dette.. Har fått bhg plass i nærheten her, den vi har er langt unna. Når må jeg levere den? Er det noe frist? Bytter 1.august. Skal den leveres til bhg hun går i eller kommunen?
Glad_mor_85 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg må levere innen 1 mars, til barnehagen tror jeg. SÅ litt hastverk.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 What... Oi... Visste jeg ikke! Bare å sette seg ned å skrive en oppsigelse da! Litt fort =P Følger tråden din jeg da, så kanskje jeg også får litt tips=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 http://www.trondheim.kommune.no/content.ap?thisId=1117614162 Fant dette da jeg googlet "oppsigelse av barnehageplass- trondheim kommune" Kanskje du kan prøve google du også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå