Gå til innhold

SÅ skuffet! Neg. test 1 dag før IKM..............


verpesyk81 og lillesnusk

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal tro... Jeg trodde jo egentlig at den skulle bli positiv pga alle tegn... men det er vel kanskje i hodet mitt de er.. hmmm... jeg må jo bare vente og se om jeg får TR på besøk imorgen eller hva....? Men jeg trodde virkelig den skulle bli positiv! Jeg stod opp tidlig for å teste (lå lenge i senga og tenkte på hvordan jeg skulle fortelle min sambo at den var positiv!) for så å lage frokost til min kjære, der det skulle være et bordkort der det stod pappa på! huff... dette ble så skuffende, altså... tenkte jo at det var så nært opp mot ikm, at den bare måtte bli pos, men så feil går det an å ta.. bare håper det var for tidlig til å registrere på testen da... hvis ikke, så blir jeg ikke her inne iallefall..... huff og huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok testen i dag, har IKM i dag/i morn. Testen viste en svak strek, var nesten umulig å se, men jeg tok en til og den viste det samme. Så jeg mener nok at min er positiv. Trur det er forskjellig fra menneske til menneske om hvor mye kroppen produserer av HCG stoffet. Men etter IKM vil kroppen begynne å produsere betydelig mengde. Prøv igjen om noen dager, da vil du nok få en annen resultat. Jeg måtte vente hele uken til i dag for å kunne teste, å det e bare pine å vente..

 

Håper at du får positiv snart ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...